restart

restartΑυτό το «αν αγαπάς κάποιον άστον να φύγει,αν γυρίσει είναι δικός σου για πάντα» και τα σχετικά,έχω αρχίσει να πιστεύω πως χαρακτηρίζει απόλυτα την σχέση μου με το blog.Να ‘μαι πάλι εδώ λοιπόν,για ακόμη μια φορά.Η αλήθεια είναι οτι τόσο καιρό είχα υποψιαστεί πόσο πολύ σας είχα λείψει και αποφάσισα να σας κάνω την χάρη.(καλά,καλά μην βρίζεις τώρα ένα αστείο να σπάσει ο πάγος είπα να κάνω).Πέρασε αρκετός καιρός απο την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια και φαντάζομαι όπως και σε εμένα,άλλαξαν αρκετά πράγματα.Μαζί με αυτά,άλλαξε και ο καιρός,δεν πρόλαβα να κάνω το πρώτο μου post και ήδη άρχισε να βρέχει,να μπουμπουνίζει και όλα αυτά τα χειμωνιάτικα πράγματα.Ελπίζω τουλάχιστον όλοι οι φούρνοι να είναι στην θέση τους.Τον καιρό αυτό λοιπόν,για να συνεχίσω,με κάποια άτομα δεν έχασα τόσο την επαφή μου,καθώς μάθαινα νέα τους και φρόντιζα να ενημερώνομαι και να τους παρακολουθώ όπως και πριν.Για τους υπόλοιπους,ελπίζω να τους βρω στην πορεία.Είναι το τέταρτο blog νομίζω που δημιουργώ,ελπίζω να σπάσει και την γρουσουζία,έτσι ώστε απο εδώ και πέρα να καταφέρω να στεριώσω κάπου.Κοίτα να δεις τώρα,μόνο σε αυτό το θέμα και στην σχολή αλλάζω τόσο εύκολα απόψεις.Θέλω-δεν θέλω.Πρέπει-δεν πρέπει.Μπορώ-δεν μπορώ.κτλ κτλ.Ας είναι όμως,δεν θα το βάλω κάτω.Τούλάχιστον σε οτι αφορά το blog.(και την σχολή,και την σχολή μαμά,σε περίπτωση που μάθεις καποτέ να χρησιμοποιείς τον υπολογιστή και πέσει στα χέρια σου).

Και τώρα νομίζω ήρθε η ώρα να ψάξω να σας βρω.

26 thoughts on “restart

  1. Καλώς την και πάλι…. 😀
    Χαίρομαι που δεν ξέχασες να μετράς, γιατί όντος είναι η τέταρτη φορά που ανοίγεις- κλίνεις το μπλόγκι σου και κάθε φορά υπόσχεσαι λαγούς με πετραχήλια και χμ! 😛
    Πάντως με όλη μου την καρδιά εύχομαι να παραμείνεις και ας μη γράφεις συχνά και μου «κουραστείς» αλλά μόνο όσο και όταν σου κάνει κέφι! 😉
    Επίσης καλά κάνεις και είσαι στη wordpress για να σου βάζω καρδούλες και άλλα νόστιμα! ❤
    Ακολουθεί τηλ… (δοκιμή) 😉

    ΑΦιλάκιααααααααααααααααααα πολύ πολύ τρυφερά! 🙂 (Φιλάκια δεν έχει η wordpress!) 😎

    Μου αρέσει!

  2. Έλα, βρε κορίτσι!!!! Πόσο χάρηκα που με ξαναβρήκες και σε ξαναβρήκα και ξαναβρεθήκαμε, γενικότερα!!!
    Σου εύχομαι αυτή τη φορά να στεριώσεις και να μη χρειαστεί να κάνουμε διαμαρτυρίες που λέει πιο πάνω το Κατερινάκι (έχω και άσκημη φωνή, κατάλαβες? Δεν είμαι για συνθήματα εγώ! 😉 )
    Λοιπόν, αφήνω αγκαλιά και φιλί και…. αναμένουμε!
    ❤ ❤ ❤

    Μου αρέσει!

      1. α οκ! Τώρα είμαστε εντάξει!
        Ξέρεις μεγαλώνοντας το χάνω λίγο…. σε σημείο να λέω «δεν παίρνω κι όρκο για το τι θυμάμαι τελικά…έχω γίνει πια αναξιόπιστη!» για να είμαστε μέσα! Πρέπει να πιάσω κουίζ, sudoku και σταυρόλεξα να εξασκώ τη μνήμη και το μυαλό!
        Φιλάκια πολλά Νικολέτα μου 🙂

        Μου αρέσει!

        1. Μην αγχώνεσαι Αριστέα μου τελευταία και μένα το μυαλό μου δεν λειτουργει και με τον καλύτερο τρόπο!!
          Απο οτι καταλαβαίνεις είμαστε πολλοί,απλώς είμαστε σκόρπιοι!!
          Φιλάκια πολλά!!!

          Μου αρέσει!

  3. Χαίρομαι ειλικρινά που οι δρόμοι σου σε ξαναέφεραν στα μέρη μας Νικολέτα! Ελπίζω να βρεις τον τρόπο και να πάρεις ό,τι επιθυμείς από αυτήν την καινούργια αρχή! 🙂 Ανυπομωνώ να αρχίσω να ξαναδιαβάζω κείμενά σου και να τα λέμε στα σχόλια! Καλώς επέστρεψες λοιπόν κι εύχομαι να σε βρίσκει συχνά η έμπνευση και να γεμίζει την ψυχή σου!

    Σε χαιρετώω περιμένοντας 😉 😀 😀

    Μου αρέσει!

    1. Που είσαι βρε φωνούλα μου?Χαίρομαι πολύ που με επισκέφτηκες…
      Σε ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια!
      Κοίτα,σαν τα δικά σου κείμενα δεν θα είναι,(δυστυχώς)αλλά θα προσπαθήσω να μην σε χάσω απο την παρέα μου 🙂
      Σε φιλώ γλυκά !!

      Μου αρέσει!

  4. Νικολέτα μου!!! 🙂 Καλώς όρισες και πάλι!!! Πόσο χάρηκα που μας ξανάρθες!!!
    Με το καλό να βρεις τους ρυθμούς σου στο blogging κοπέλα μου!!
    Σχετικά με τις διευκρινίσεις που ζήτησες στο blog μου ισχύει το mail σου που μιλάγαμε παλιά;;
    Αλλιώς στείλε μου εδώ να τα λέμε!! marilenartspot.gmail.com
    Φιλάκια πολλά πολλά και μεγιά το νέο σπιτικό σου!!!

    Μου αρέσει!

  5. Νικολέτα μου, (φυσικά και σε θυμάμαι!) καλώς όρισες πάλι πίσω! Έλειψες πολύ καιρό…. ελπίζω το νέο σου σπιτάκι (που μου αρέσει πάρα πολύ) να είναι αυτό που θα σε κρατήσει στην παρέα μας.. Σιγά-σιγά θα βρεις τους ρυθμούς σου και μην ανησυχείς, εδώ είμαστε όλοι μαζί να τα λέμε και να πάμε κόντρα στην μιζέρια. Και μην ξανά χαθείς! γράφε, όταν το νιώθεις εσύ…

    Σε φιλώ κορίτσι μου!

    Υ.Γ. Χαίρομαι που με ξανά βρήκες και γενικώς ξανά βρεθήκαμε!

    Μου αρέσει!

    1. Φυαικά κιόλας!Εμ βέβαια,έπρεπε να το καταλάβω..ξεχνιέμαι εγώ?χαχα
      Όλοι αυτό ελπίζουμε απο οτι φαίνεται Μαράκι μου,για να δούμε γιατί όπως λέει και μια ψυχή παραπάνω,κάθε φορά τάζω λαγούς με πετραχίλια και πάντα το σκάω!
      Θα τα λέμε εννοείτε γιατί όπως βλέπεις ούτε κι εγώ σε ξέχασα!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Μου αρέσει!

  6. Καλή αρχή και από μένα Νικολέτα μου!
    Βλέπεις οτι το κοινό σου περιμένει επόμενα κείμενα που εύχομαι να είναι πάρα…πάρα… πολλά!
    Είναι πολύ όμορφο το νέο μπλοκ!!
    Περιμένω νέα σου… 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Λαός ολόκληρος,το συζητάς?Άμα τους απογοητεύσω μην σου πω οτι θα με κυνηγάνε κιόλας..χαχα
      Σε ευχαριστώ όπως και να ‘χει,μην ξεχνάμε άλλωστε οτι χάρη στη δική σου συμβολή αλλά και παρέα πήρε σάρκα και οστά!
      Σε φιλώ ❤

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

