Που-πως-πότε

Και μιας και με μάθατε-σας έμαθα και όλα τα σχετικά,και όπως είπε και μια ψυχή,με ξαναβρήκατε,σας ξαναβρήκα,ξαναβρεθήκαμε γενικότερα,φαντάζομαι ήρθε και η ώρα να σας ενημερώσω επιγραμματικά(για την ώρα),για τις συνταρακτικές εξελίξεις στην ζωή μου.Πρώτα απο όλα,μετακόμισα,έχω το ίδιο πρόβλημα νομίζω όπως και με τα blog και την σχολή,μιας και είναι το 8ο-9ο σπίτι που μετακομίζω.Κάπου εκεί.Που να θυμάμαι κιόλας ακριβώς.ΑΛΛΑ,αυτή τη φορά,μαντέψτε,δεν μετακόμισα μόνη μου!Ωωω ναι,το αίσθημα ήταν μεγάλο και μετά απο 4 μήνες σχέσης αποφάσισα οτι δεν μπορώ να πληρώνω το σπίτι μου χωρίς να μένω,και με τα υπόγεια κόλπα μου τον τύλιξα,και τον έκανα να με παρακαλάει να μείνουμε μαζί.(εντάξει το παρατραβάω,όμως μεταξύ μας,μ’αρέσει).Η απόφαση ήρθε μετά απο μια βραδιά και ένα καφάσι μπύρες μαζί με την μάνα μου.Εδώ που το σκέφτομαι,μάλλον αυτή τον τύλιξε!Ελληνίδα μάνα,παμπόνηρη και πάντα έτοιμη να αποκαταστήσει το κοριτσάκι της με δόξες και τιμές!

Τα πράγματα κυλούσαν ήρεμα και όμορφα,μέχρι που ήρθε η στιγμή που έσκασε η βόμβα!ταραμ-ταραμ!Ήθελε ΚΑΙ να με παντρευτεί!Λογικό τώρα που το συζητάμε,τέτοιο κορίτσι,ήταν ζήτημα χρόνου να μην αντέχει λεπτό χωρίς εμένα..Πήραμε ένα κουτάκι ηρεμιστικά,και το ανακοινώσαμε,κυρίως στους δικούς μου γιατί εκείνος τα πάτησε τα 30,βιαζόντουσαν όλοι βλέπεις,τι?γεροντοπαλίκαρο θα καταλήξει?Αμ πως!Οι αντιδράσεις πολλές και ποικίλες,ο μπαμπάς του συγκινήθηκε,η μαμά του το ήξερε,ο μπαμπάς μου σοκαρίστηκε και η μάνα μου μόνο που δεν μας κρέμασε για να αρχίσει να μας μαστιγώνει!Βέβαια σαν θέλει η νύφη και ο γαμπρός που λένε…..το περάσαμε το δαχτυλίδι!Στις 22 Απριλίου λοιπόν,μια 5λεπτη συνάντηση στο Δημαρχείο,ήταν αρκετή για να δέσει το γλυκό.Εγώ λιώμα,βλέπεις σιδέρωνα μέχρι της 2 το  ξημέρωνα μιας και ήθελα ταξιδάκι.Γυρίσαμε την Κρήτη με το αμάξι,και μεταξυ μας πέρα απο τον νομό Λασιθίου,ας με συγχωρέσουν οι φαν,δεν εντύπωσιαστήκαμε ιδιαίτερα.Φαντάζομαι πως φταίει το οτι όσοι την αγαπούν την εκθειάζουν τόσο,που οι προσδοκίες που έχεις είναι πολύ περισσότερες.Το ίδιο ισχύει και για το φαγητό.Περι ορέξεος βέβαια…υποκειμενικά είναι όλα!Όπως και να χει περάσαμε εξαιρετικά..Και αυτό είναι που σου μένει!

Αλλάζοντας θέμα τώρα,δεν μπορώ να μην αναφερθώ και στην σχολή,πάμε αισίως στο 5ο έτος,τα μαθήματα είναι αμέτρητα,και το μυαλό όποτε πιάνω το βιβλίο θολό.Δυστυχώς δεν έχω βρει έναν αποτελεσματικό τρόπο να την αγαπήσω και να με αγαπήσει,οπότε καταλήγουμε σε μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία,όπου εγώ πριν απο κάθε εξεταστική υπόσχομαι στον εαυτό μου θαύματα,αλλά κατά την διάρκεια αυτής,το σύμπαν συνομωτεί στο να μου αποδείξει οτι η ιδέα περί θαυμάτων είναι αποκύημα της φαντασίας μου..Ας είναι.Όλα για κάποιον λόγο γίνονται άλλωστε..έτσι θέλω τουλάχιστον να πιστεύω!

Άλλο…άλλο…σκεφτόμαστε και ψάχνουμε επίσης σοβαρά να φύγουμε στο εξωτερικό αν βρούμε κάτι που αξίζει πραγματικά τον κόπο.Η αλήθεια είναι πως ποτέ δεν φαντάστηκα οτι θα επέλεγα να φύγω,όμως πλέον έχω καταλήξει να το εύχομαι.Αν αυτό άλλωστε είναι που ίσως μας δώσει μια ευκαιρία να φτιάξουμε την ζωή που θέλουμε,ή μια ζωή κοντά σε αυτή που ελπίζουμε να έχουμε,γιατί όχι?Όλοι αυτό δεν θέλουμε?Μια ευκαιρία!

Πριν κλείσω,θα ήθελα να σας προετοιμάσω,δεν ξέρω πότε θα σκάσει μύτη ή με ποιον τρόπο,όμως δεν είμαστε μόνοι μας πια εδώ.Σε κάποια γωνία καραδοκεί και περιμένει να κάνει την εμφάνιση του κάποιος.Το όνομα αυτού,tomarys!Όνομα και πράγμα θα μου πεις κάποια στιγμή,και που τον ξετρύπωσα,και πως τον έπεισα μάλιστα(γιατί προσπάθησα έτσω λίγο),να γράφει εδώ μιας και σε τίποτα δεν θυμιζει εμένα.Μα θα σου πω μονάχα οτι τα φαινόμενα απατούν,και ο άνθρωπος αυτός έχει απο τις καλύτερες ψυχές που έχω ποτέ μου συντανήσει!(αυτό καλύτερα να μην του το πούμε γιατί θα λέει οτι τον δυσφημώ).

Αυτά ήταν λοιπόν εν συντομία(?) τα νέα μου!Όσα έγιναν στον χρόνο που μεσολάβησε μέχρι να συναντηθούν ξανά οι δρόμοι μας..Ή τουλάχιστον όσα θυμάμαι,γιατί το μυαλό μου τελευταία παίζει περίεργα παιχνίδια..Θα σας τα πω και αυτά σιγά,σιγά ,μην νομίζει κανένας οτι θα γλιτώσει!Χρόνο έχουμε..
για την ώρα….

Σας φιλώ και σας χαμογελώ!

18 thoughts on “Που-πως-πότε

  1. Νικολέτα μου, δεν ξέρεις πόσο χάρηκα με τα νέα σου! Τι να σου πω; Μάλλον, τι να σου ευχηθώ; Ευτυχία με τον άνθρωπό σου, να παλέυεται την καθημερινότητα και για τα όνειρά σας να τα κάνετε πραγματηκότητα, πάντα «μαζί». Και δεν ξε΄ρω, αν σας τύχει μια καλή ευκαιρία να φύγετε έξω, τι να πω; κάντε το… ακόμα και ως προσπάθεια!
    Όσο για την σχολή; Ξέρω απόε με΄να, όταν κάτι δεν σε τραβάει, δεν σου αγγίζει την ψυχή, είναι και δύσκολο να το συμπαθήσεις, έστω! Πιστεύω όμςω ότι θα βρεις τα όποια θετικά και στο τέλος θα τα καταφέρεις!
    Σου εύχομαι να είσαι πάντα δυναμική και ακόμα κι αν κάπου-κκάπου χάνεις τους ρυθμο΄ςυ σου, μην σε τρομάζεις, φυσιολογικό είναι! Σημασία ξέρει έχει ότι έχεις την επιθυμάι και τη θέληση να προσπαθήσεις για το καλύτερο, κάθε μέρα!
    Πολλά είπα πάλι! Χαχαχα! Σου στέλνω τα φιλιά μου και θα ξανά πω ότι χαίρομαι που ξανά συναντηθήκαμε …διαδυκτιακά!

    Υ.Γ. Αναμένω να διαβάσω τον tomarys…

    Μου αρέσει!

    1. Μαράκι μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Είδες με τι νέα γύρισα ε!όχι αστεία..χαχα
      Η αλήθεια είναι οτι όλα θέλουν προσπάθεια,επιμονή και υπομονή αλλά φαντάζομαι αυτή είναι και η γοητεία τους.
      σε φιλώ!

      Μου αρέσει!

  2. Ώπα, κοπελιά: Φρένο!!!!!!!
    Πετάς την κεραμίδα για 5 λεπτη συνάντηση στο Δημαρχείο (με απολαυστικότατη περιγραφή όλα όσα προηγήθηκαν, παράπονο δεν έχω!) και μετά αλλάζεις θέμα και πας στα περί σχολής? Who cares? (Για να μην το πω στα ελληνικά με άλλη φρασεολογία!) Και στο καπάκι μας λες πως ίσως και να την κάνεις για τα… εξωτερικά? Δηλαδή έλεος!!!! Πόσα να αντέξει ένας εγκέφαλος (κι αυτός λειψός!) σαν τον δικό μου?
    Και μου αρέσει που ρώτησες αν σε θυμάμαι! Καλέ, εγώ άλλη ήξερα, άλλη επέστρεψε!!!
    😉
    Λοιπόν, κοριτσάκι μου, χάρηκα πολύ με τα νέα σου! Ελπίζω κι εύχομαι όλα να πάνε καλά στη ζωή σας!
    Μέσα από την καρδιά μου ό,τι, μα ό,τι καλύτερο!!!!
    Και η… «ψυχή» το ξαναλέει και το εννοεί: χαίρομαι πάάάάρα πολύ που μας ξαναβρήκες, σε ξαναβρήκαμε και ξαναβρεθήκαμε γενικότερα!!!!!
    ❤ ❤ ❤

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τι φρένο?γκάζι σου λέω,γκάζι!χαχαχα
      Μην μου ανησυχείς,θα επανέλθω κάποια στιγμή με γαργαλιστικές λεπτομέριες!
      Σε ευχαριστώ πολύ πραγματικά,χαίρομαι πάντα ιδιαίτερα να σε βλέπω εδώ!!
      φιλάκια πολλά!!

      Μου αρέσει!

  3. Συγχαρητήρια Νικολετάκι νιόπαντρο! Αυτό θα πει Έρως! 🙂
    Μια συμβουλή, επειδή έχω υπάρξει παθούσα: Αν η σχολή δεν σου πάει και δεν την πας, δεν μπορείς να κάνεις κάτι και να μεταπηδήσεις κάπου αλλού; Για να μην αλλοτριώνεσαι σε κάτι που δεν σου παει το λέω, εσύ ξέρεις καλύτερα. Αν πάλι τα μαθήματα που απομένουν είναι λίγα, πάρε βαθιά ανάσα και βουρ!!!

    Φιλάκια πολλά σου στέλνω, ευχών και θετικής ενέργειας! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ευχαριστώ,ευχαριστώ!!!
      Δυστυχώς όσον αφορά την σχολή δεν μπορώ να κάνω πολλά,γιατί τα μαθήματα που χρωστάω δεν αρκούν για να μπορέσω να πάω σε κάποια άλλη…μακάρι να υπήρχε η προοπτική αλλά φοβάμαι είμαι καταδικασμένη….
      τέλος πάντων..
      Φιλάκια πολλά και σε εσένα!!

      Μου αρέσει!

  4. Συγχαρητήρια Νικολέτα!! Να ζήσετε!!! Πάντα χαρούμενοι να είστε, βιον ανθόσπαρτον, να γεράσετε μαζί!!!
    Χάρηκα πολύ με τα νέα σου, όπως χάρηκα και που γύρισες στη γειτονιά μας!!!!
    Πολλά φιλάκιααααα!!!

    Μου αρέσει!

    1. Σε ευχαριστώ!!
      Εκείνος θα γεράσει καλέ,εγώ πάντα νέα και όμορφη θα μείνω,θα δεις..χαχα
      να σαι καλά!!και χαίρομαι που εξιχνίασα επιτέλους και το μυστήριο γύρω απο το το πρόσωπο σου και κατάλαβα επιτέλους ποια είσαι!!
      φιλιά και σε εσένα!!

      Μου αρέσει!

  5. Αρχικά να σου δώσω τις ευχές μου για τον γάμο σου Νικολέτα μου. Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι και να ‘ναι η ζωή σας πάντα όπως την θέλετε!!!!
    Πάμε τώρα στα άλλα, να σου πω την αλήθεια κι εγώ σκέφτομαι να φύγω και το σκέφτομαι μήνες τώρα και φοβάμαι ότι με πλησιάζει όλο και πιο πολύ η απόφαση. Τι να κάνουμε όμως αν είναι το καλύτερο για μας θα το κάνουμε.
    Όσο για την σχολή, καλή υπομονή σου σού εύχομαι και πολύ καλή επιτυχία!
    Θα περιμένω με αγωνία το ντεμπούτο του tomarys στο blog σου.
    Να είσαι καλά και να ομορφοπερνάς! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Επειδήςςςςς δεν σε προλαβαίνω στο blogging (έχουμε και δουλειές!) γιατί στα ξαφνικά σου ήρθε να κάνεις ΝΤΟΥ στην ηρεμία της μπλογκογειτονιάς μας, 😛 προσθέτω και τα δικά μου συγχαρητήρια (και από εδώ!) 😉 και εύχομαι στον Δ σου και στο γάτο σας, καλή δύναμη, πολύ υπομονή, επιμονή, αναμονή! 😀 και σε σένα προσωπικά ΚΑΘΕ ΕΥΤΥΧΊΑ γιατί την αξίζεις!!! ❤ ❤

    ΑΦ! με πολύ πολύ Αγάπη! 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Αυτά είναι!
    Να ζήσετε Νικολέτα μου και να ευτυχήσετε!
    Πώς είμαι εγώ; Καμία σχέση! Είσαι το αντίθετο μου και πολύ μου αρέσεις!
    Εγώ δεν θα έκανα τέτοιες τρέλες νομίζω ( καλά ούτε σπίτι θα άλλαζα! αχαχα)
    Φιλάκια πολλά♥

    Μου αρέσει!

    1. Καμία σχέση ε?Να σου πω την αλήθεια κι εγώ ποτέ δεν το περίμενα να συγκατοικήσω,πόσο μάλλον να παντρευτώ!Αλλά βλέπεις ο άλλος το είδε το πιπίνι και δεν έχασε την ευκαιρία του!χαχαχα
      φιλάκια πολλά Αριστέα μου!

      Μου αρέσει!

  8. Πού-πώωςς-Πόοοτεε?? ΧΑχαχαχα :’) Διάβασα με ένα ωραιότατο χαμόγελο τις γραμμές που μας έφεραν τα υπέροχα νέα σου ! 🙂 Είμαι χαρούμενη που σε όλο αυτό το διάστημα της αποχής σου από το μπλογκιν’ εσύ έβρισκες το μονοπάτι προς την προσωπική σου ευτυχία 😉 ! Εύχομαι ό,τι καλύτερο για εσάς, ό,τι κι αν είναι! Να τολμάτε πάντα να κάνετε αυτά που θέλετε μαζί και να μην ξεχνάτε να είστε ευτυχισμένοι! Περιμένουμε εναγωνιώς το συγγραφικό ντεμπούτο του 🙂 !

    Όσο για την σχολή, μην σκας κιόλας! Όταν βρεις δυνατότητα διαφυγής(ίσως πρέπει να προσπαθήσεις γιαυτό όμως! :/ 😉 ) απλώς φύγε και τράβα για εκεί που σου λέει η καρδιά σου 🙂 !!

    Είμαι πολύ χαρούμενη για τις εξελίξεις στη ζωή σου! Καλή συνέχεια εύχομαι κι όο,τι καλύτερο μέσα από την ψυχή μου! 😀 😀 Πάντα τέτοια Νικολέτα!

    Καλό μεσημεράκι!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

