Γραμμή

7e9ccfdce7a1217a3095f458f3ac0676

 

 

 

 

 

Θέλω να φύγω.
Αυτό έλεγα το πρωί σε μια συζήτηση που είχα.Να κάνω μια καινούρια αρχή.Να μάθω νέους ανθρώπους.Με άλλη νοοτροπία.Που θα επιλέξω αν θα είναι στην ζωή μου.Που αν για κάποιο λόγο παραβιάζουν τα όρια,τις γραμμές που έχω θέσει,θα φεύγω.Έτσι απλά.
Μια ζωή,ή μάλλον στην δική μου ζωή,πάντα υπήρξα ιδιαίτερα επιλεκτική.Ακόμη είμαι.Μα μοιραία,όταν αλλάξει η ζωή σου,όταν βάζεις καινούρια άτομα,όταν κάνεις καινούρια οικογένεια,εκτός απο αγάπη και υποχρεώσεις,μοιράζεσαι και την κοινωνική σου ζωή.Ξέρω πως αυτό που λέω μπορεί να φανεί παρεξηγήσιμο.Μα δεν εννοώ οτι δεν μου αρέσει ή δεν το δέχομαι,ή ακόμα πως προσπαθώ να απομακρύνω κάποιον ή δημιουργώ προβλήματα εκεί που δεν υπάρχουν για να το πετύχω αυτό.Απλώς λέω πως εκ των πραγμάτων,δεν μας κάνουν όλοι.Είμαι δύσκολος άνθρωπος,το παραδέχομαι.Για να βάλω κάποιον στην ζωή μου πρέπει ειλικρινά να το αξίζει.Πάντα ήμουν εκείνη που αν δεν μου άρεσες,σου το έλεγα κατάμουτρα,και έκανα πως δεν υπάρχεις.Διπλωμάτης δεν υπήρξα και φαντάζομαι ούτε θα υπάρξω ποτέ.Ούτε και θέλω.Ούτε καν μπορώ πια.
Μέχρι τώρα η αλήθεια είναι δεν ήμουν ιδιαίτερα της παρέας.Σαν παιδί είχα μια φίλη,με την οποία ήμουν μαζί μέχρι το τέλος του σχολείου.Όπου ουσιαστηκά και με πρόδωσε.Ακόμα πιο δύσκολο.Αργότερα έκανα φιλίες,σύντομες αλλά και σταθερές.Γνώριζα αρκετά άτομα σαν φοιτήτρια,τα οποία ήταν παιδιά.Οτι και να έκαναν,μου άρεσε ή όχι,ήταν παιδιά.Δεν λέω πως όλα περνούσαν χωρίς να τα παρατηρώ,μα ήταν παιδιά.Πριν συζήσω,δεν είχα κάποια κοντινή,σταθερή παρέα,έβλεπα φίλους γνωστών,τους οποίους το πιθανότερο ήταν να μην τους δω ποτέ ξανά,ή τουλάχιστον όχι σύντομα απο την τελευταία φορά.Αδιάφορο.Επομένως κατά κάποιον τρόπο οι κοινωνικές μου επαφές ήταν ελάχιστες.
Τώρα,έχω αρχίσει και φιλτράρω ξανά.Βέβαια δεν είμαι μόνη μου,άρα μοιραία,οι παρέες του γίνονται παρέες μου και ούτω καθεξής.Κατά γενική ομολογία τα περισσότερα άτομα είναι υπέροχα παιδιά.Με χιούμορ και καλοί φίλοι.Άλλοι περισσότερο,άλλοι πάλι λιγότερο.Με ορισμένους έχουμε πιο πολλές επαφές,με άλλους λιγότερο.Το σκηνικό για εμένα άλλαξε.Δεν τα γράφω όλα αυτά γιατί θα προτιμούσα να είμαι μόνη μου και να αδιαφορώ για τους γύρω μου.Όχι.Απλώς παρατηρώ.Παρατηρώ περισσότερο.Αναλύω πράγματα και συμπεριφορές.Που πολλές δεν μου αρέσουν,δεν τις θέλω,και αρκετές,δεν τις ανέχομαι.Όχι απο κακία,αλλά απο επιλογή.
Αυτό συζητούσα.Και με προβλημάτισε.Με πόνεσε κάπως αυτό το «όμως έχεις πολλές κόκκινες γραμμές».Όχι.Και αυτό που είπα,και έχω να πω,και σκέφτομαι,αυτό που αισθάνομαι σαν Νικολέτα είναι πως έχω μόνο μια.Και μοναδική.Η οποία έχει προεκτάσεις.Ναι.Έτσι είναι,όλα έχουν.Τα πράγματα δεν είναι μόνο μαύρο και άσπρο.Έχουν αποχρώσεις.Με ενοχλεί ένα πράγμα το οποίο δεν μπορώ να το εξηγήσω γιατί και πως,αλλά δεν διανοούμε να το βλέπω γύρω μου.Με πνίγει.Με στοιχιώνει και το γυρνάω συνεχώς στο κεφάλι μου.Η κόκκινη γραμμή μου είναι να βλέπω κάποιον να μην σέβεται την παρουσία του άλλου.Το θεωρώ τόσο άδικο.Τόσο άδικο όμως που ώρες ώρες αισθάνομαι πως θα τρελαθώ.Και τρελαίνομαι,πνίγομαι.και θέλω να τρέξω μακρυά,άλλες φορές πάλι να σπάσω τα μούτρα ορισμένων.
Μιλάμε για ανθρώπους με παιδιά που πρώτα απο οτι φαίνεται θα βρει ο πατέρας γκόμενα και μετά ο γιος.Άλλους πάλι φίλους κολλητούς που κάνουν λες και η ζωή σου είναι ζωή τους και προσπαθούν να σπάσουν την πλάκα τους.Και πόσα ακόμα περνούν απλά γύρω.Εξαγριώνομαι.Είμαι σαν θηρίο στο κλουβί.Και τα σκέφτομαι.Τα σκέφτομαι περισσότερο απο όσο πρέπει γιατί απλά δεν μπορώ να τα βλέπω.Με πνίγουν.Ακόμα και ας μην έχουν καμία σχέση με εμένα.Πόσο μάλλον αν έχουν.Πόση ανωριμότητα μπορεί να έχει κάποιος,ηλιθιότητα,ψευτιά.Και το αστείο σταματά να υφίσταται μετά την δέκατη φορά.Όχι δεν είναι.Πάλιωσε.Δεν γελάω.Δεν θέλω.
Θέλω απλά να φύγω.Αν βέβαια  τελικά μας δοθεί η ευκαιρία.Και ξέρω,παντού υπάρχουν αυτά,όμως τότε δεν θα έχω καμία ανάγκη ούτε υποχρέωση να έχω τοξικούς ανθρώπους στην ζωή μου.Θα πάψουν να είναι φίλοι,γνωστοί,κουμπάροι,περαστικοί,θα πάψουν απο το οπτικό μου πεδίο και το μόνο που θα μείνει είναι ένα ξεχασμένο μήνυμα,τύπου «περνάτε καλά?».Ναι.Δεν θα χρειάζεται να έχω κανέναν που η συμπεριφορά του με προσβάλλει με τον τρόπο της.Θα έχω μόνο εκείνους που επέλεξα.Μπορώ να το κάνω και εδώ βέβαια.Προφανώς.Και προσπαθώ μιας και με τον καιρό ξεσκαρτάρω και πλησιάζω μόνο εκείνα τα άτομα που έχουν κάτι να μου πουν.Μα δεν θα πω ποτέ σταμάτα να επικοινωνείς.Και με αυτόν τον τρόπο μοιραία κάτι θα με περιβάλλει.Και κάπως θα τύχει να πρέπει να δω όσους μου μολύνουν την ψυχή.
Και μπορεί να γελάω πολλές στιγμές,πιθανό να περάσω και καλά,μα μόλις πάρω μια ανάσα στον καθαρό αέρα πνίγομαι.Και το συζητάω.Ξανά.Και ξανά.Και ξανά.Χαλιέμαι.Δεν θέλω.Δεν πρέπει.Μα πως μπορείς να λες οτι αγαπάς κάποιον και με κάθε ευκαιρία να του κάνεις κακό.Δεν μπορείς.Ή δεν σου έμαθαν ποτέ να αγαπάς,τον φίλο σου,τον διπλανό σου,τον σύντροφό σου,το παιδί σου.Ούτε θα μάθεις.Γιατί είσαι πονηρός.Και αυτό μόνο χειρότερα μπορεί να εξελιχθεί.Τόση αδικία,σε τόσες σχέσεις.Ανακατεύομαι.Αυτό.Και λυπάμαι,λυπάμαι γιατί όσοι σε νοιάζονται απο οτι φαίνεται απλά το καταπίνουν,το προσπερνάνε,δεν ξέρουν να το αντιμετωπίσουν,νιώθουν φόβο μην μείνουν μόνοι ή χάσουν τις συνήθειες τους..Δεν σε νοιάζονται ολοκληροτικά.Μάλλον αυτό.
Έχω ανάγκη απο άτομα καθαρά,ντόμπρα,που αυτό που λένε,αυτό και θα κάνουν.Δήθεν.Πόσοι δήθεν γύρω.Πόση απογοήτευση.Να μπορώ να μιλήσω,να ακούσω,να γελάσω.Και ας έχει ο άλλος του κόσμου τα ελλατώματα.Οτι μπορεί να βρει.Κι εγώ έχω.Όλοι έχουμε.Αυτό προσπάθησα να πω.Πως δεν είναι αυτό που με ενδιαφέρει γιατί πρώτα απο όλους εγώ δεν είμαι τέλεια.Μπορώ να κάνω τα στραβά μάτια σε πολλά,μα μην είσαι άδικος.Άτιμος.Σεβασμός.Λίγος σεβασμός.Σε εμένα που σε ακούω,στο παιδί σου που σε βλέπει,στο φίλο σου που σε υπολογίζει,στον σύντροφο σου που δίνει την ψυχή του,στην οικογένεια σου που υπέφερε να σε μεγαλώσει.Σεβασμός σε οτι σε κάνει άνθρωπο.Σε οτι σε κάνει κάτι τέλος πάντων.
Βέβαι δεν περιμένω κάτι να αλλάξει.Όχι.Δεν περιμένω τίποτα πια και απο κανέναν.Κουράστηκα.Γιατί πάντα πίστευα και θα πιστεύω πως το να είσαι δίκαιος είναι το πιο όμορφο δώρο που μπορείς να κάνεις σε κάποιον,το πιο σημαντικό εφόδιο για να χτίσεις κάτι,το πιο μοναδικό συναίσθημα που σε κάνει να νιώθεις πραγματικά ελεύθερος.Ζωντανός.Δεν χρειάστηκα ποτέ άλλους δίπλα μου απλώς για να υπάρχουν,και ούτε σκοπεύω να το κάνω ποτέ,ακόμα και αν αυτό με κάνει απόμακρη,δύστροπη,επιλεκτική,κακιά.Βαρέθηκα και τελικά,έφτασα σε ένα σημείο όπου απλώς αναρωτιέμαι.Όλοι εσείς που είστε τόσο κοινωνικοί,που έχετε τόσα άτομα,που περιβάλεστε απο τόση αγάπη αληθινή όπως λέτε,βολεύεστε με τα ημίμετρα ή τελικά δεν είμαι η μόνη τρελή?

33 thoughts on “Γραμμή

  1. Τώρα τι να σου γράψω Νικολέτα και τι να αφήσω απέξω… Το μόνο που μπορώ να σου πω να πράττεις όπως νιώθεις. Φυσικά και θα σαι ευγενική αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ο άλλος πρέπει να σε καβαλήσει κιόλας.. Πολλές φορές χρειάζεται να κρατάμε τα προσχήματα, να ήμαστε τυπικοί αλλά τουλάχιστον να μην είναι μόνο αυτό η κοινωνική ζωή κάποιου γιατί αλλιώς μιλάμε για σχέσεις που βασίζονται αποκλειστικά στην υποκρισία και την ρουτίνα..
    Προσωπικά δεν έχω πολλά πολλά, τα χω κόψει. Μαχαίρι όμως. Φυσικά κι έγινα η τρελή του χωριού που την δείχναν με το δάχτυλο αλλά είμαι εγώ καλά;; Αυτό έχει σημασία!! Εκοψα φιλίες που τελικά ήταν απλή παρέα για καφέ.. Και δεν σημαίνει ότι κάποιος έκανε κάτι στον άλλον. όχι, απλά συνειδητοποιείς ότι με τον άλλον δεν ταιριάζεις.. Παπαλα. Οτι δεν θα σου λείψει αν δεν τον δεις. Και φυσικά είναι κι αμοιβαίο.. Απλά ο άλλος δεν το παραδεχτεί κατάμουτρα.. αλλά πισώπλατα θα κράζει.. Ε, λοιπόν bye bye. Είναι ελάχιστος ο κύλος μου πλέον, μετρημένος στα δάχτυλα ενός χεριού και μου αρέσει κάργα!!! είμαι πλέον με ανθρώπους που ξέρω πως πραγματικά με νοιάζονται και με αγαπάνε!! Οχι τυπικά, όχι συμφεροντολογικά. Είναι εκεί για μένα!! Τέλος η εκμετάλλευση!!
    Δεν σηκώνω μύγα που λένε. Η διαδικασία έχει πόνο γιατί συνειδητοποιείς το ψέμα από την αλήθεια αλλά στο τέλος μένει αυτό που χρειάζεσαι αλήθεια για να σαι καλά με σένα κυρίως…
    Νικολέτα σε όποιον αρέσουμε.. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο γιατί κάνεις παρέα με φίλους, με φίλους του φίλου κλπ κι άντε καταπίνεις το ένα, άντε ανέχεσαι το άλλο και στο τέλος λες μα καλά τρελή είμαι;;
    Οχι , είσαι απολύτως φυσιολογική!!! Απλά δεν ανέχεσαι να προσποιείσαι και να ανέχεσαι!! Τι πιο υγιές!! Ξεκαθαρισμάτα πάντα κάνουμε και πρέπει να κάνουμε.. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι το ίδιο, τσουβάλι όλοι.. Ε, δεν μας κάνουν όλοι!! Πως να το κάνουμε!! Οπως κι εμείς οι ίδιοι δεν κάνουμε σε άλλους προφανώς!!
    Νικολέτα εσύ ξέρεις καλύτερα τι βιώνεις!! Οσο μπορείς να σαι ο εαυτός σου και να χεις γύρω σου μόνο όσους λαχταράς!! Στο χέρι σου είναι!!! Σε φιλώ και σόρυ για το σεντόνι!!!! 🙂

    Αρέσει σε 3 άτομα

    1. Δεν διαφωνώ,προφανώς και πρεπει να κάνεις ένα ξεσκαρτάρισμα έτσι ώστε για να είσαι,αλλά και να νιώθεις καλύτερα με αυτούς που έχεις γύρω σου.Εγώ αυτό που κυρίως ήθελα να πω είναι πως όταν για έναν σημαντικό λόγο,η ζωή σου παίρνει μια εντελώς καινούρια τροπή,είναι σαν να ξεκινάς απο την αρχή προσπαθώντας να φιλτράρεις όσα ακούς και βλέπεις..
      Τελικά πάντως,σε αυτό το χωριό με τις τρελές,μαζευόμαστε κόσμος!!
      την καλημέρα μου Μαριλενάκι!

      Μου αρέσει!

  2. Μα, έγραψες κάτι αυτονόητο!
    Εννοείται πως δεν μας κάνουν όλοι και εννοείται πως δεν κάνουμε κι εμείς σε όλους…
    Και είναι οι συνθήκες που πολλές φορές ξεκινάνε, εξελίσσουν, ή τερματίζουν μια σχέση…
    Αν αναλώνεσαι σε σχέσεις με όόόόλους, θα χάσεις (ή θα μολύνεις -πολύ μου άρεσε η λέξη που χρησιμοποίησες!- ) ένα μεγάλο κομμάτι της δικής σου ψυχής! Επειδή όμως η ζωή είναι μικρή, δεν υπάρχει λόγος να συμβεί αυτό!
    Οι ουσιαστικές σχέσεις είναι αυτές που μας πάνε παρακάτω και όχι οι υπεράριθμες…
    Πάντα χρειάζεται ένα ξεσκαρτάρισμα! Η απαλλαγή από τα «περιττά» σου δίνει χώρο να αναπνεύσεις!
    Φιλάκια πολλά, κορίτσι μου!

    Αρέσει σε 3 άτομα

    1. Η αλήθεια είναι πως τον τελευταίο καιρό με έχει προβληματίσει ιδιαίτερα αυτό το θέμα.
      Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό που λες,απλώς όταν πια δεν είσαι μόνος σου και οτι κάνεις και σκέφτεσαι το κάνεις για δυο,όλα τα πράγματα,τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση,τα περνάς απο το ψιλό το κόσκινο που λέμε και στο χωριό μου,έτσι ώστε να μην πληγωθεί κανένας απο τις επιλογές που θα κάνω.
      Φιλάκια και σε εσένα !!

      Μου αρέσει!

  3. Οι τοξικοί άνθρωποι καλό είναι να απομακρύνονται νωρίς. Άργησα πολύ στη ζωή μου να το πάρω απόφαση Νικολέτα μου, αλλά τελικά ήταν μεγάλη η ανακούφιση, η λύτρωση πες καλύτερα!
    Στο μεταξύ και για μένα ο σεβασμός είναι αρχή που τον την έχω πολύ ψηλά.. Είναι απαραίτητος σε όλες τις σχέσεις μας.Μα ακόμα περισσότερο είναι ο αυτοσεβασμός!
    Αυτοί που δεν σέβονται τον εαυτό τους είναι στη χειρότερη μοίρα! Χαλάκια της εξώπορτας….
    Φιλάκια πολλά κορίτσι μου! ♥

    (αβ τα κουμπάκια που έχεις αριστερά μας για μοίρασμα στα κοινωνικά δίκτυα μπορούν να πάνε δεξιά; Ενοχλούν στο διάβασμα και στο γράψιμο χαρά μου! )

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Λύτρωση,ναι,πιστεύω αυτό είναι που νιώθεις όταν τελικά απομακρύνεις κάθε ίχνος απο τέτοια άτομα στην ζωή σου.

      Υ.Γ δεν είμαι σίγουρη οτι μπορώ να το κάνω..χαχα αλλά υπόσχομαι πως θα προσπαθήσω!!
      σε φιλώ!

      Μου αρέσει!

  4. Πραγματικά βιώνεις ότι κι εγώ!
    Λέμε όλοι οτι πρέπει να διώχνουμε τους τοξικους ανθρωπους από τη ζωή μας….
    τι γινεται όμως όταν για πολλούς λόγους, και σοβαρούς δεν γίνεται;;;;;
    Πως το αντιμετωπίζουμε;; Πως φιλτράρουμε;;; Πως προσπαθουμε να περάσουν ολα χωρίς να μας αγγίξουν; Η απάντηση μου ειναι, απλα περνώντας περισσότερη ώρα με αυτούς που αγαπάμε… και γεμίζοντας τη ζωή μας με πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε….
    Εχουμε γεμίσει αρνητικούρα και τοξικότητα φίλη μου…. και το ζω διαρκως…δυστυχώς…
    Προσπαθώ να απομακρύνω οσο μπορώ κάποια άτομα αλλά όπως ήδη είπα… δεν γινεται παντα…
    Δεν εισαι τρελή..
    ΑΠλά πρέπει να πάρουμε περισσότερο τα πράγματα στα χέρια μας… πρέπει κι εγώ να βρω τον τρόπο πρέπει κι εσύ. Δεν γινεται να βαραίνουμε έτσι την ψυχή μας… δεν γίνεται…

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Δυστυχώς απλώς πολλές φορές όπως είπα,και όπως πιστεύω,όταν αλλάζει ριζικά η ζωή σου,τα σκέφτεσαι όλα δυο φορές,γιατί δεν θέλεις να πληγώσεις κανέναν με τις επιλογές ή την συμπεριφορά σου.Προσπαθώ πολλές φορές να είμαι ελαστική,να μην τα σκέφτομαι,αλλά πάντα επανέρχονται.Πάντα επιστρέφουν.Και ακριβώς γι’αυτόν τον λόγο,έχω πια επιλέξει να μιλάω.Δεν θέλω ούτε να με παρεξηγούν οι γύρω μου,ούτε όμως να αρρωστήσω γιατί κάποιος δεν ξέρει να φέρεται.
      Ελπίζω όπως και να χει να βρούμε τον τρόπο οτι κάνουμε και οτι λέμε,να έχει νόημα,να γίνουμε επιλεκτικοί τόσο με την ζωή μας,όσο και με τους ανθρώπους που έχουμε σε αυτήν!
      την καλημέρα μου!!

      Αρέσει σε 1 άτομο

  5. Όταν ήμουν μικρή δεν είχα πολλούς φίλους.Ημουν ντροπαλό κ μοναχικό παιδί.Μεγαλώνοντας άρχισα να επιζητώ τις πολλές κ διάφορες φιλίες,μαλλόν για να παρω κάποια καθυστερημένη επιβεβαίωση. Με τον καιρό μοιραία ξέκοψα και με ξέκοψαν οπότε πλέον έχω γίνει πιο επιλεκτική.Με ανθρώπους που δεν ταιριάζω,δεν θα προσπαθησω να τους αλλάξω γιατί ο άνθρωπος δεν αλλάζει. Δεν θα κάνω όμως και με το στανιό παρέα μαζί τους,απλά για να μην περάσω το σαββατόβραδο μόνη μου. Χίλιες φορές καλύτερα μόνη μου μ’ενα βιβλιαράκι.Αυτο που θέλω να πω είναι ότι με τα χρόνια μειώνεται η υπομονη μας,γιατι μειωνεται ο ποιοτικος μας χρονος.Επίσης αλλάζει το πρίσμα μεσα απο το οποιο βλέπουμε κ φιλτράρουμε ανθρώπους κ καταστάσεις.Πιθανώς γιατι ωριμάζουμε.

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Ίσως αυτό είναι μια καλή εξήγηση.Έχεις απόλυτο δίκιο,δεν με ενδιαφέρει πια-ή ποτέ γιατί πάντα ήμουν απόμακρη-,απλά να γεμίζω τον χρόνο μου με άτομα που δεν μπορώ να συναναστραφώ,απλά τώρα,με το πέρασμα του χρόνου νομίζω έχω γίνει πιο σκληρή και αδιάλλακτη με κάποια θέματα.Μπορώ να δεχτώ τα πάντα,όμως μέχρι ένα σημείο.
      την καλημέρα μου!

      Αρέσει σε 1 άτομο

      1. Καλή σου μέρα κι από εδώ! Ναι νομίζω ότι είναι απαραίτητο να βάζουμε όρια. Ιδανικά, θα ήθελα οι άνθρωποι να καταλαβαίνουν κάπποια πράγματα από μόνοι τους αλλά απ΄ότι φαίνεται αυτό συμβαίνει μόνο με τα πολύ δικά σου άτομα.

        Αρέσει σε 1 άτομο

  6. Αν κουράστηκες και βαρέθηκες, τότε άσε τους άλλους και ξεκίνα το δύσβατο οδοιπορικό ενός εσωτερικού επαναπατρισμού (αυτογνωσία) και ίσως στον εαυτό σου να βρεις είτε ένα φίλο, είτε κάποιον που ομοιάζει με τους άλλους! Στην εποχή της ατομικότητας, δήθεν τύπους βρίσκουμε εύκολα, δήθεν όμως γινόμαστε κι εμείς ενίοτε. Για κάποιους το ημίμετρο ίσως είμαστε εμείς, για εμάς, ίσως κάποιοι που σε άλλη χρονική περίοδο να μην μας είναι ημίμετρα! Αναλόγως το βάθος της ωριμότητας που διανύουμε…

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Καλημέρα!
      Δεν θα διαφωνήσω.Σε πολύ γενικά πλαίσια βέβαια,αλλά συμφωνώ.
      Εκείνο που ήθελα να πω,είναι πως όταν για τον α,β λόγο αλλάζει η ζωή σου,τόσο πιο δύσκολα μπορείς να απαλλαγείς απο πράγματα και καταστάσεις.Δηλαδή,αν και πάντα προσπαθούσα,και ήθελα-για τα δικά μου μέτρα και σταθμά-να είμαι επιλεκτική,τώρα δεν μπορώ ξαφνικά να πω,μην μιλάς,φύγε,απομακρύνσου απο αυτόν.Θα το σκεφτώ και δεύτερη,και τρίτη φορά.Προφανώς θα πω την γνώμη μου γιατί έτσι έχω μάθει,όμως δεν μπορώ μόνη μου να αποφασίζω πια,πρέπει και ο άλλος άνθρωπος που είναι στην ζωή μου να δει αυτό που βλέπω,και αυτό ίσως πάρει περισσότερο χρόνο,ίσως και να μην γίνει ποτέ.Πάντα βρισκόμαστε σε μια κατάσταση εσωτερικού προσδιορισμού,πιστεύω αυτό ποτέ δεν σταματάει,όσο προχωράνε τα πράγματα εξελισσόμαστε,άλλοτε περισσότερο,άλλοτε λιγότερο,ίσως και καθόλου.Η αγανάκτηση,και η κούραση δεν προέρχεται όμως απο αυτό,αλλά για τον λόγο που σου είπα.Αν εμενα με ενοχλεί,με προσβάλει μια κατάσταση με κάποιον τρόπο,ή έτσι νομίζω,απο την στιγμή που με το άτομο αυτό δεν έχω άμεση επαφή,γιατί το γνώρισα πρόσφατα,γιατί είναι φίλος του άντρα μου,για ένα σωρό λόγους,εκείνο που νομίζω με ταλαιπωρεί,δεν είναι η απόφαση ή η σκέψη να μην ασχοληθώ ξανά ή τι άτομο είναι.Πιστεύω πως με ζορίζει το γεγονός οτι δεν έχω άμεση επαφή μαζί του ώστε να του μιλήσω κάτα πρόσωπο,μέχρι να μου δωθεί η ευκαιρία τουλάχιστον και να τελειώνω με αυτό το θέμα μέσα μου.Με ενοχλεί οτι μονίμως περιμένω κάποιον άλλον μέχρι να έχω αυτή την ευκαιρία,να υπερασπιστεί την θέση μου,και δυστυχώς κατά μια έννοια,αλλά ευτυχώς για πολλές άλλες,δεν αντιμετωπίζουμε με τον ίδιο τρόπο τις καταστάσεις,Φαντάζομαι,και επειδή με ξέρω,πως όταν εκείνο το άτομο που δεν μου κάνει,έρθει η στιγμή να το έχω απέναντι μου να του πω αυτά που θέλω εγώ,με τον τρόπο που τα σκέφτομαι,θα σταματήσει και να με απασχολεί.Η άλλη εναλλακτική είναι να σταματήσει με κάθε τρόπο να εμφανίζεται στην ζωή μας,αλλά όπως σου είπα δεν είμαι εγώ εκείνη που θα το αποφασίσει αυτό ούτε θα το ζητήσει.Όχι μόνη μου.
      Όσων αφορά τα ημίμετρα,προφανώς μπορεί να αποτελούμε εμείς για άλλους,όπως είπα δεν κάνουμε όλοι για όλους,το θέμα είναι πως αν εγώ αποτελώ για κάποιον,είμαι σε θέση να γνωρίζω οτι ο λόγος που το έχει επιλέξει δεν θα είναι τουλάχιστον επειδή του έχω φερθεί άσχημα,ή τον έχω προσβάλλει με τον τρόπο μου.Αυτό μου φτάνει,αν με θεωρεί επειδή έχω ένα σπυράκι στο μέτωπο,ή υπερασπίζομαι την γνώμη μου και τους ανθρώπους που νοιάζομαι,τότε σίγουρα κι εμένα δεν μου κάνει.Μπορείς να μου καταλογίσεις πολλά,όμως ποτέ πως έκανα ή είπα κάτι που θα με πλήγωνε με οποιονδήποτε τρόπο αν μου το έκανε κάποιος άλλος σε εμένα.Κι αυτό είναι σίγουρα κάτι σημαντικό,για τα δικά μου μέτρα και σταθμά.
      Ελπίζω να μην σε κούρασα,αλλά και να σου έδωσα να καταλάβεις εκείνο που σκεφτόμουν.
      Συγνώμη για το «σεντόνι»
      την καλημέρα μου και πάλι!

      Μου αρέσει!

  7. Τρελή δεν είσαι και εμένα πάντα με παίδευε πως υπάρχουν άνθρωποι που τα πάνε καλά με όλους. Στην αρχή νόμιζα κι εγώ πως κάτι έτρεχε μαζί μου, μα στην πορεία κατάλαβα ότι είναι θέμα τι θέλει ο καθένας από την ζωή του.
    Κι αυτοί μην νομίζεις δεν είναι ότι έχουν πολλούς φίλους, γνωστούς έχουν -γιατί φίλος δεν είναι αυτός που θα σε συνοδεύσει για ένα καφέ ή ποτό, αλλά αυτός που στα δύσκολα δεν θα σε αφήσει μόνο- αλλά αυτό τους αρέσει κι έτσι λειτουργούν.
    Σκέψου πως και για αυτούς κάτι μπορεί να εξυπηρετεί, κάποιο κενό να καλύπτει.
    Ίσως δεν αντέχουν την ιδέα της μοναξιάς, δεν ξέρω.
    Εγώ είμαι υπέρ του να έχεις ανθρώπους δίπλα σου ουσιαστικούς. Το πόσο δεν έχει σημασία, έστω και ένας να ‘ναι, αλλά να αξίζει. Στην ποιότητα κρύβεται το μυστικό όχι στην ποσότητα! Και το πιστεύω ακράδαντα αυτό!

    Αρέσει σε 3 άτομα

    1. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσοτερο με τη Μαρίνα, Νικολετα. Ετσι ειναι, κ μενα να φανταστείς οι πραγματικοί φίλοι (κάποιους μάλιστα δεν τους βλέπω συχνά, αλλα ξέρω οτι αν τους χρειαστώ θα ειναι εκει) μετριούνται στα δάχτυλα του ενός μόνο χεριού ( και πάλι πολλούς λέω)!
      Φιλια πολλα, κ να κανεις παντα όπως αισθάνεσαι! Be true to yourself! 🙂

      Αρέσει σε 1 άτομο

    2. Ακριβώς Μαρινάκι,έστω κι ένας να είναι,αξίζει.
      Αυτό σίγουρα φτάνει και σε εμένα.Μακάρι να έφτανε σε όλους.Πόσο πιο ουσιαστικές και ποιοτικές θα ήταν οι σχέσεις.
      Όμορφη μέρα να έχεις!

      Μου αρέσει!

  8. Συμφωνώ απόλυτα με την Μαρίνα και την Γιάννα!
    Το θέμα είναι η ποιότητα και όχι η ποσότητα..
    Κι εγώ σαν την Μαρίνα αρχικά πίστευα ότι κάτι έτρεχε με μενα που δεν μπορούσα να ταιριάξω εύκολα, ειδικά με συνομήλικους μου. Μετά κατάλαβα ότι δεν είναι παραξενιά το να μη σκορπίζεσαι ανούσια δεξιά και αριστερά.
    Μπορεί να είμαι κοινωνική -επικοινωνιακή αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι γνωστοί μου είναι και πολύ κοντά μου. Είναι ελάχιστοι.. Επίσης δεν μπορώ να ταιριάξω σε παρέες κλειστές τύπου κλίκες κλπ.. Μία φορά βρέθηκα καταλάθος και ευτυχώς έφυγα νωρίς.
    Αναφέρεις τον σεβασμό, τον έχουν λίγοι Νικολέττα μου. Έτσι σαν κι εσένα συγχύζομαι αλλά μετά σκέφτομαι γιατί να μου στερούν ενέργεια; Προχωράμε και δεν αφήνουμε την απογοήτευση να μας πηγαίνει πίσω. Όπου και να πας και στην καλύτερη χώρα του κόσμου πάλι θα συναντήσεις δυσκολίες, είναι μέρος της ζωής. Το θέμα είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου και να ξέρεις τι θέλεις από την ζωή σου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Προφανώς και παντού θα υπάρχουν δυσκολίες.Το ξέρω.Το φαντάζομαι.Δεν τρέφω αυταπάτες.Απλά εκείνο που με δελεάζει είναι να ξεκινήσω απο το σημείο μηδέν.Απο το τίποτα.Να φτιάξουμε κάτι καινούριο απο την αρχή χωρίς πρέπει και συμβιβασμούς,Να μην χρειαστεί να ακούσω καν ξανά για κάποια άτομα.Να μην χρειαστεί να τα δω ποτέ πια,έστω και σε κάποια κοινωνική υποχρέωση και να μου φέρονται λες και δεν είναι τόσο ψεύτικοι όσο είναι.Έλλειψη σεβασμού,πολιτισμού,ευαισθησίας,δήθεν φίλοι,άτομα που απλά δεν έχουν προσωπική ζωή και κρυφοκοιτάνε των άλλων.Δεν αντέχω ούτε να τους νιώθω γύρω.Στο δρόμο.Στο τηλέφωνο.Στο ιντερνετ.Οπουδήποτε.Απλώς δεν τους θέλω.Εκείνο που ονειρεύομαι είναι πως θα βρω,έναν,δύο..δέκα,ούτε που ξέρω αλλά ούτε που με νοιάζει,τους οποιους θα τους μάθω και θα με μάθουν,θα τους εκτιμώ και το ίδιο θα κάνουν κι εκείνοι.Άτομα που δεν μου κάνουν απλά θα εξαφανίζονται γιατί κανένας που αγαπώ δεν θα έχει οποιοδήποτε δέσιμο μαζί τους,δεν θα είμαι υποχρεωμένη να μαθαίνω γι αυτούς απο τρίτους και να φτεροκοπάει η καρδιά μου απο την σύγχηση γιατί πολύ απλά θα ξεκινάω μια καινούρια ζωή ολότελα απο το μηδέν.Γι’αυτό και στο κείμενο επαναλάμβανα πως θέλω να φύγω,με αυτό το σκεπτικό.
      Καλημέρα!

      Μου αρέσει!

  9. Αρχικά να πω, πως χαίρομαι πολύ που βλέπω στο inbox μου, ειδοποιήσεις για νέα σου κείμενα!
    Τώρα ότι αφορά για τις σκέψεις σου, δεν θα σου πω πολλά (απλά βάζω έναν αστερίσκο εδώ γιατί έχουμε να πούμε πάρα πολλά περι φιλίας και σχέσεων γενικά), θα σημειώσω μόνο οτι αυτοί οι άνθρωποι μας κάνουν να μαθαίνουμε τον εαυτό μας καλύτερα… 😉

    Μου αρέσει!

    1. Και μετά,έρχεσαι εδώ και βλέπεις έναν μονόλογο τρέλας και γκρίνιας και σταματάει η χαρά σου…χαχα
      Ναι,μας κάνουν να τον μαθαίνουμε,δεν αντιλέγω,απλώς πρέπει να ξέρουμε και πότε είναι εκείνη η στιγμή που αυτοί οι άνθρωποι πρέπει απλά να εξαφανιστούν απο την ζωή μας με κάθε τρόπο,γιατί απο ένα σημείο και μετά,γίνονται τοξικοί,κι εμείς μίζεροι.
      φιλί γλυκό!

      Μου αρέσει!

  10. O τρόπος που βγάζεις τις σκέψεις σου είναι απίθανος και αληθινός.Χάρηκα που σε βρήκα. Μόνο τρελή δεν είσαι. Καλύτερα με λίγους και σωστούς παρά με πολλούς και ψεύτικους. Και πάλι μπράβο με συνεπήρες! Η ζωή είναι δική σου κράτα όσους θες.

    Μου αρέσει!

  11. Αααααα ωραία είστε εδώ στο γουορδπρες. Ευάερα κι ευήλια!
    Ήλθα να ανταποδώσω την ευγενική επίσκεψη που δέχθηκα στο Σιγά τ’ αβγά από ένα άτομο που φέρει την ονομασία Our Walk 1. Εν τω μεταξύ βλέπω ότι απευθύνομαι σε μία κυρία που φέρει το όνομα nikoletakr. Παρόλα αυτά, ελπίζω να είμαι στο σωστό μέρος!

    Τι να πω κι εγώ; Έτσι κι αλλιώς είμαι από αυτούς που σέρνω μόνο τρεις ανθρώπους στη ζωή μου και είναι οι μοναδικοί φίλοι μου. Η μία από το δημοτικό, η άλλη από το 2000 και ο τρίτος από το 1981. Είναι και μια καινούργια κοπέλα που εδραιώνεται σιγά-σιγά, αλλά καθώς είναι πρόσφατη γνωριμία (από το 2009), ακόμα ελέγχεται και δεν έχει καταταχτεί στους φίλους! Είχα κι άλλον έναν, κολλητό, αλλά πήγε και πέθανε ο αχρείος.
    Άρα, δεν συναναστρέφομαι με πολλούς. Φυσικά οι γνωστοί με θεωρούν και με αποκαλούν σνομπ, αλλά αυτό είναι δικό τους πρόβλημα!
    Εννοείται ότι έχει χρειαστεί να κλείσω πόρτες κατά καιρούς σε αυτούς που αποκαλείς τοξικούς, αλλά ήταν το μόνο εύκολο για μένα. Να σημειώσω ότι σε έναν έδωσα και δεύτερη ευκαιρία, αλλά πολύ κακώς έπραξα, καθώς ο άνθρωπος δεν αλλάζει, οπότε πλέον δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία για κανέναν. Ναι, είμαι κάθετη σ’ αυτό!
    Σταματώ όμως εδώ, μιας και κινδυνεύει αυτό το σχόλιο να γίνει μεγαλύτερο από την ανάρτησή σου!

    Καλό μήνα εύχομαι!

    Μου αρέσει!

    1. Καλά είμαστε και απο εδώ,δεν έχουμε παράπονο!!
      Και μην μου ανησυχείς,βρίσκεσαι στο σωστό μέρος,είμαι η Νικολέτα,και εδώ είναι το our walk!

      Κι εγώ η αλήθεια είναι,ποτέ δεν είχα,ούτε επιδίωξα να έχω πολλούς στην ζωή μου,απλώς τώρα που καπως άλλαξε,βλέπω και συναντώ καινούρια άτομα και είμαι σε μια διαδικασία φιλτραρίσματος!!

      Πρόσεξε μην βγεί μεγαλύτερο και μου κλέψεις τη δόξα και μετά τι θα κάνω..χαχα

      καλό μήνα και καλώς με βρήκες κι εσύ!!

      Μου αρέσει!

  12. Καλησπέρα
    Καλως σε βρίσκω
    Σε βρήκα μάλιστα σε μια εξομολογητική θα πω ανάρτηση
    Η συμβουλή μου είναι μόνο θετικούς και καλούς ανθρώπους γύρω μας.
    Και προσοχη στους βλακες. Δεν ειναι κακοι αλλα τα λαθη τους, τα αφελη τους λαθη, πονανε πολυ.

    Καλο μηνα!

    Μου αρέσει!

    1. Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά εδώ,γιατί δεν ξέρω αν το θυμάσαι,αλλά έχουμε βρεθεί και παλιότερα!!
      Ναι,η αλήθεια είναι είμαι σε μια περίοδο περίεργη,που προσπαθώ κι εγώ να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα,και κυρίως κάποια άτομα που μόνο καλό δεν μου κάνουν!!
      Σε ευχαριστώ!!
      καλό μήνα και καλό βράδυ!!

      Μου αρέσει!

  13. Σε διάβασα με πολύ προσοχή Νικολέτα μου προσπαθώντας να καταλάβω πιο είναι το θέμα ή πιο είναι το πρόβλημα, επίσης διάβασα και τα σχόλια των μπλογκόφιλων και τα βρήκα όλα πολύ σωστά!
    Νομίζω, πως από τότε που μοιράζεσαι κανονικά και (επισήμως) τη ζωή σου, ανακαλύπτεις ότι πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς και αυτό σε σχέση με τα γούστα, τις παρέες ή τους φίλους του Δ. αυτό δεν είναι καθόλου απλό γιατί δεν είσαι εσύ πια αυτή που διαλέγει ή αποφασίζει… γι αυτό και έχεις την αίσθηση πως αρχίζεις από το μηδέν, γιατί όντος απ΄ το μηδέν ξεκινάς, η συμβίωση δεν είναι απλό πράγμα, θέλει δουλειά και υποχωρήσεις και απ΄ τις δυο πλευρές! 😉
    «Ευλογημένος αυτός που δεν προσδοκά, δεν θα απογοητευτεί ποτέ» είναι κάτι που είπε και ο Βούδας και ο Χριστός, που αν νιώσεις την Αλήθεια του, θ’ αλλάξει όλη σου η ζωή! 😉
    Μη φοβάσαι να είσαι αυτή που είσαι… και σε όποιον αρέσουμε, όπως λέει το τραγουδάκι, προσέχοντας όμως πάντα να μη πληγώσουμε τους γύρω μας! 😛

    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! ❤

    Μου αρέσει!

    1. Δεν διαφωνώ καθόλου σε όσα λες,με αυτό που έγραψα δεν ήθελα να πω κάτι διαφορετικό.Απλώς εξαιτίας ακριβώς αυτής της αλλαγής που υπήρξε,άρχισα να παρατηρώ και να προσέχω τους γύρω μου λίγο περισσότερο γιατί γεγονός είναι οτι ποτέ δεν αγαπούσα ιδιαίτερα τις πολλές κοινωνικές επαφές.Και ως αποτέλεσμα,είδα πράγματα και καταστάσεις που με προβλημάτησαν,με πλήγωσαν.Όχι γιατί περιμένω όλοι να συμπεριφέρονται όπως θέλω ή νομίζω οτι πρέπει,απλώς γιατί δεν περίμενα οτι θα υπάρχει τόση ψευτια σε άτομα που αρχικά είχα ακούσει κααι είχα δει θετικά πράγματα.Με ενοχλεί η έλλειψη σεβασμου,με κάθε μορφή,και αυτό σίγουρα είναι κάτι που δεν το διαπραγματεύομαι,από εκεί και πέρα προσπαθώ να με επηρεάζει όσο λιγότερο γίνεται και να απομακρύνω τέτοια άτομα,όχι επειδή δεν είναι καλά,αλλά επειδή μου κάνουν κακό.
      Δεν είναι τόσο οτι προσδοκούσα κάτι παραπάνω,είναι οτι απλά δεν περίμενα και αυτό το χάλι.Γιατί όταν δηλώνεις φίλος,σύντροφος,πατέρας ή οτι άλλο,περιμένω απλά να το εννοείς.Αυτό ναι,το περιμένω.
      Φιλάκια πολλά!

      Μου αρέσει!

  14. Σίγουρα αργότερα τα πράγματα θα καταλαγιάσουν.Αλλά σε γενικές γραμμές θέλω και προσπαθώ να μην συναναστρέφομαι όσους απλώς για κάποιον λόγο δεν μου κάνουν.Δεν το καταφέρνω πάντα,και ούτε θα το καταφέρω ποτέ,απλώς όσο πιο μακριά τόσο πιο καλά.Όμως το άτομο που αναφερόμουν συγκεκριμένα με πρόσβαλε προσωπικά,και είναι κάτι το οποίο δεν ανέχομαι.Και το έκανε ξανά και ξανά.Όταν κάποιος δεν σέβετε την παρουσία μου,και ιδιαίτερα την υποτιθέμενη φιλία του με τον σύζυγό μου γίνομαι και νομίζω πάντα θα γίνομαι έξω φρενών.Προτιμώ κάποιος να με βρίσει,να μου πει ότι πιστεύει πρόσωπο με πρόσωπο,παρά να προσπαθεί να χωθεί στη ζωή μου με πονηρό τρόπο.Όταν το βλέπω ή το αισθάνομαι και ιδιαίτερα όταν δεν έχω εγώ προσωπικές σχέσεις μαζί του και περιμένω από άλλον(στην προκειμένη ο σύζυγος,ιδιαίτερα ήρεμος και φιλικός και ευγενικός,σε σημείο εκνευριστικό) να βγάλει το φίδι από την τρύπα τότε είναι που το γυρνάω ξανά και ξανά και το αναμασάω και δυστυχώς γίνομαι και αναλυτική και κουραστική.
    Με όλα τα υπόλοιπα μπορώ να ζήσω,και πιθανόν θα γελάσω,και σίγουρα κάτι θα έχω και κοινό,είναι γεγονός.Δεν το επιδιώκω μα αν ήθελα να ταιριάζω και να μου αρέσει ο άλλος 100% πιθανότατα να έμενα μόνη μου.Όχι γιατί δεν υπάρχουν άτομα με τις ίδιες απόψεις ή σκέψεις,αλλά γιατί υπάρχει περίπτωση να μην τα ξέρω,να τα προσπέρασα ή οτιδήποτε.Προφανώς και η μέρα ή η ζωή μου δεν περιέχει μόνο όσα απόλυτα θέλω γιατί είμαστε άνθρωποι,γιατί θα κοιτάξω και τις ανάγκες του ανθρώπου μου,γιατί είμαστε κοινωνικά πλάσματα και το χρειαζόμαστε που και που,γιατί απλά έτσι είναι η ζωή,και θα καταπιώ συμπεριφορές και τα πάντα.Αλλωστε φαντάζομαι και εγώ για μερικούς μπορεί να είμαι εξίσου «κακιά».Αλλά μέχρι ενός σημείου.Με κάποια πράγματα είμαι σκληρή.Σε γενικές γραμμές τα έχω βρει με τη μοναξιά μου και δεν έχω σκοπό να ανεχτώ ατομα που με κακόβουλο τρόπο και πονηριά θα φερθούν άδικα σε εμένα και όσα αγαπάω.Εκεί πατάω πόδι.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

