Εφτά μέρες

7 μέρες,7 λόγοι να χαμογελάς

7 μέρες,7 λόγοι να χαμογελάς.Η ιδέα ήρθε από την Σοφία, από το πότε-πότε την Κυριακή η οποία έκανε την αρχή,και με την προτροπή της, είπα να ακολουθήσω! Η ιδέα είναι να ανακαλύψουμε τους λόγους,που μας κάνουν να χαμογελάμε κάθε μέρα, ανεξάρτητα πόσο δύσκολη είναι, πράγματα απλά, καθημερινά, που μας βοηθάνε με τον τρόπο τους να τα βγάλουμε πέρα, και δεν μας τραβάνε στην μιζέρια απλά να περιμένουμε τις διακοπές ή  τις γιορτές για να εκτιμήσουμε όλα εκείνα που έχουμε. Η αλήθεια είναι δυσκολεύτηκα, είμαι από τη φύση μου απαισιόδοξος άνθρωπος, και παρόλο που αρχικά η ιδέα φάνταζε εξαιρετική στα μάτια μου, καθώς προχωράει η ώρα αναρωτιέμαι όλο και περισσότερο αν έχω κάτι να γράψω, και αν αυτό το κάτι δεν αναφέρετε μονάχα σε ένα άτομο ή μια αγαπημένη συνήθεια. Όπως και να έχει, θα το ανακαλύψουμε παρέα στην πορεία…

Δευτέρα

Είναι η μέρα που συνήθως έχουμε «ρεπό» (γιατί μιας και υπήρξε η αφορμή, να σας πω οτι δεν είμαστε δυο, είμαστε ένα, και άμα έχει εκείνος ρεπό, έχω κι εγώ! Τέλος!) ,και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ αν δεν προκύψει κάτι, θα ξυπνήσουμε σαν άνθρωποι παρέα, χωρίς ξυπνητήρια, και στο τσακίρ κέφι ακόμα και χωρίς τηλέφωνα! Αν πάλι δεν έχουμε «ρεπό», είναι η μέρα εκείνη που σηκώνομαι νωρίς για να πάρω τις προμήθειες της λαϊκής από την καλή μου πεθερούλα, όπου συνήθως ακολουθεί και καφές, οπότε με τον έναν ή τον άλλον τρόπο τη μέρα αυτή την αγαπώ!

Τρίτη

Να,τώρα αρχίζουν τα δύσκολα!Στο είπα εγώ!Πως να συμπαθήσω μια μέρα που όπως και να έχει θα βρεθούν φασολάκια μέσα στο σπίτι μου??? Και όχι οτι έχω πρόβλημα, αλλά φοβάμαι έχω υποστεί μια μίνι πλύση εγκεφάλου, οπού πλέον γνωρίζω πως την Δευτέρα που πέρασε θα ακολουθήσει η ατάκα «φασολάκια θα φάτε αύριο?» και εννοείτε αν κάνουμε το λάθος να πούμε όχι θα μας βρούνε κρεμασμένους σε τσιγκέλια!
Κάτι νομίζω οτι βρήκα….χμ…την Τρίτη λοιπόν που λέτε, τελευταία τουλάχιστον, ακολουθεί κανένας καφές με τον σύζυγο, την Μήτσο και καμιά φορά ίσως και κάποιον από τους 125 ανιαρούς φίλους του που δεν δίνουν σημασία στην παρουσία μου, και γενικότερα σε γυναίκα, αν δεν είναι γυμνή και κατά προτίμηση πάνω σε μπάρα! Τους αγαπάμε όμως γιατί μερικοί είναι καλά παιδιά και δεν με εκνευρίζουν!

Τετάρτη

Βρίσκεται στην μέση, οπότε τα συναισθήματα είναι ανάμεικτα. Πέρασαν δυο μέρες, άλλες δυο και είμαστε άρχοντες!! Η μέρα κυλάει ήρεμα, λίγο μαγείρεμα, λίγες δουλειές, λίγο γκρίνια στο τηλέφωνο με την κολλητή και έρχεται το βράδυ που ακολουθεί homeland (την περίοδο αυτή) , όπου είναι μια ψυχασθενής που την μισούμε και οι δυο (επιτέλους), πράγμα πρωτότυπο γιατί συνήθως πάντα διαφωνούμε! Μια καθημερινή μέρα!

Πέμπτη

Μεγάλη μέρα η Πέμπτη, τεμπέλικη εως και κουραστική. Είναι πριν την Παρασκευή, μακράν από τις πιο αδικημένες μέρες  γιατί το μόνο που περιμένεις είναι να περάσει! Ο μόνος λόγος που μπορώ να βρω για να χαμογελάω, είναι ο tomy, το γατόσκυλο μας, που με ακολουθεί και με κυνηγάει όλη μέρα για να χουχουλιάσουμε παρέα!

Παρασκευή

Η τελευταία μέρα, η οποία όσο μεγάλη και αν είναι ξέρω οτι θα έρθει το βράδυ και το αγαπημένο μου tomary θα σκάσει με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά που επιτέλους, όση δουλειά και να έχει, θα περάσουμε όλο το ΣαββατοΚύριακο παρέα!
Μερικές Παρασκευές είναι επίσης καλές γιατί άμα δουλεύει και Έχουμε «ρεπό» Δευτέρα,και πάνω από όλα το χρήμα ρέει, ακολουθεί 3ήμερο κοντά στον αγαπημένο Μίκυ στο χωριό! Αξία ανεκτίμητη!

Σάββατο

Είναι η μέρα που με παρακαλάει να σηκωθώ από το κρεβάτι γιατί ζηλεύει, και που με περιμένει φρέσκος καφές (αν και δεν τον χρειάζομαι, αλλά μιας και τελευταία προσπαθώ να σηκώνομαι νωρίς, και έχω και περέα, θα τον ζητήσω) στο τραπέζι, λίγο κουβέντα, αν έχουμε χρόνο και όρεξη ίσως και μια βόλτα! Κατά τα άλλα το Σάββατο είναι η μέρα εκείνη που κάνω όλες τις δουλειές του σπιτιού, πράγμα όχι και τόσο ευχάριστο αλλά ποιος νοιάζεται αφού έχω παρέα!

Κυριακή

 Και αφού ήπια τα ουζάκια μου, ξάπλωσα διάσπαρτα δεκάλεπτα τις τελευταίες ώρες γιατί το κεφάλι ήταν βαρύ και οι αντοχές λίγες, αποφάσισα οτι ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για την Κυριακή! Είναι η μέρα που συνήθως είναι πιο χαλαρή, παρεούλα κτλ, καταλαβαίνεται, αλλά και η μέρα επίσης που ακολουθεί οικογενειακό τραπέζι με τα πεθερικά! Μιας και μαθημένη πια να τρώω βραδινές ώρες, τις Κυριακές γκρινιάζω ασταμάτητα γιατί πρέπει να σηκωθώ και πρέπει να πάω για φαγητό και πρέπει να φάω κιόλας γιατί πεθερά είναι αυτή…να την προσβάλω?! (άσε που αν πηδήξουμε –κυριολεκτικά– τα φασολάκια η λατρεμένη μου είναι εκπληκτική μαγείρισσα!! ) Καθώς κυλάει η μέρα ωστόσο, κι εγώ συνηθίζω στους ρυθμούς της, με βρίσκει να γκρινιάζω επίσης όταν πρέπει να φύγουμε αφού το tomary αποφασίζει πως ένας μεσημεριανός ύπνος θα του έκανε καλό!

Ελπίζω να έφερα εις πέρας την ανάρτηση,Σοφάκι σε ευχαριστώ για  την ιδέα και την έμπνευση!

σας φιλώ!

44 thoughts on “Εφτά μέρες

  1. 🙂 Μου θύμισε το diary of bliss λίγο, εκεί βέβαια το επεκτείνουμε στους λόγους που σε κάνουν να νιώθεις ευγνωμοσύνη! Όπως και να έχει είναι ωραίες αυτές οι προκλήσεις στο blogging, να παρασύρουμε ο ένας τον άλλον!
    Θα σε μαλώσω μόνο για το Homeland! Δεν είναι ψυχασθενής, έχει διπολική διαταραχή.. Κάτι που έχει ένα μεγάλο ποσοστό και στην χώρα μας και άλλοι είτε δεν το γνωρίζουν ότι το έχουν είτε το ξέρουν και με την κατάλληλη θεραπεία μπορούν να έχουν μια ισορροπημένη καθημερινότητα!
    Σε βλέπω έχεις μπει πλήρως από νωρίς στα συζυγικά καθήκοντα! 😉 Είναι πολύ όμορφο να είναι στο επίκεντρο της καθημερινότητας ο άντρας σου, αλλά δεν είναι κακό να έχεις παράλληλα και δικά σου ενδιαφέροντα όπως και εκείνος! Άσε που δυναμώνουν την σχέση και προσθέτουν και άλλες πινελιές! Καλά εμένα γενικά δεν μου αρέσουν τα πολύ παραδοσιακά, φαγητό με πεθερά κάθε Κυριακή κλπ είμαι λίγο πιο φευγάτη σε αυτά τα θέματα προτιμώ άλλα πράγματα γι’αυτό στα λέω αυτά!
    Να βρίσκεις πάντα λόγους να χαμογελάς και όταν δεν τους βρίσκεις δεν χρειάζεται να τρελαίνεσαι, φάσεις όλοι μας περνάμε.. Πέφτουμε για να ξανασηκωνόμαστε! Αυτό δε δείχνει απαισιοδοξία πάντως! (δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο)

    Φεύγω γιατί είπα πολλά και συνήθως είμαι του λακωνίζειν!! 🙂
    Καλά να περνάτε φιλάκια πολλά!!

    Μου αρέσει!

    1. Κατερίνα μου χαίρομαι που σου άρεσε και που σου θύμισε κάτι που αγαπάς!
      Το φαντάστηκα πως κάποιοι θα πέσουν επάνω μου για το ψυχασθενής που ξεστόμησα!Γνωρίζω τι ακριβώς υποτίθεται πως έχει,έχω ακούσει και περιπτώσεις ανθρώπων που έχουν διπολική διαταραχή.Σε καμία περίπτωση δεν το κατέκρινα,το ξεκαθαρίζω αυτό.Ίσα,ίσα,είμαι ο τελευταίος άνθρωπος που θα κοροϊδέψει για κάτι τόσο σοβαρό.Απλώς έτυχε στην σειρά,ακόμα και πριν μάθω τι ακριβώς έχει η κοπελιά,να την μισήσω!μέχρι εκεί.Από εκεί και πέρα,καλά να ‘ναι,καλά να ‘μαι βρε αδερφέ!
      Όσο για τα συζυγικά μου καθήκοντα όπως λες,δεν έχει καμία σχέση η συμπεριφορά μου με τα πεθερικά όπως γράφω,λέξη που τη μισώ αλλά πια την χρησιμοποιώ για πλάκα κυρίως!Έτυχε να δεθώ τόσο με τους γονείς του,και ο λόγος είναι απλός.Οι δικοί του,και ειδικά η μητέρα του,είναι ίσως ο πιο υπέροχος άνθρωπος που έχω γνωρίσει ποτέ,μου έχει φερθεί τόσο καλά,και είναι τόσο ξεκάθαρο άτομο που πραγματικά με κάθε ευκαιρία επιδιώκω να βρίσκομαι κοντά και να περνάω χρόνο μαζί τους!Είναι εκείνοι που λαχταράς να έχεις για οικογένεια και νιώθω πραγματικά περίφανη και χαρούμενη γι’αυτό!
      Προφανώς ο καθένας μπορεί και ασχολείται με διαφορετικά πράγματα,και έχει το ελεύθερο,μα μάθαμε από την αρχή να είμαστε σε όλα μαζί,και η αλήθεια είναι τώρα πια μας κακοφαίνεται οπότε δνε το επιδιώκουμε κιόλας!Άσε που οι ώρες που δουλεύει είναι ούτως ή άλλως αμέτρητες οπότε μας φτάνει και μας περισσεύει η απόσταση αυτή!
      Καλό απόγευμα να έχεις,σε φιλώ!

      Μου αρέσει!

  2. Προσωπικά αν είχα πεθερά ( ειδικά όταν εργαζόμουν) να μας μαγειρεύει κάθε Κυριακή θα χαμογελούσα όλη την εβδομάδα μόνο και μόνο από αυτό! Ήταν και είναι μακρυά μας όμως! Ελπίζω η νύφη μου ( αρραβωνιαστικιά του γιου μου ) να έχει να πει ένα καλό λόγο μια μέρα, αφού τους μαγειρεύω καθημερινά ένα χρόνο τώρα! 🙂 . Καλό υπόλοιπο Κυριακής εύχομαι! Φιλιά!

    Μου αρέσει!

    1. Η αλήθεια είναι πως ακόμα και όταν γκρινιάζω.κυρίως γιατί έχω συνηθίσει να τρώω το απόγευμα,απολαμβάνω αυτή τη συνήθεια του να μαζευόμαστε σαν οικογένεια και να τρώμε όλοι παρέα!Ελπίζω κι εγώ να έχει να πει έναν καλό λόγο για σένα,γιατί οι πεθερούλες μας είναι σαν τις μαμάδες!εγώ τουλάχιστον έτσι νιώθω!!στο εύχομαι!
      φιλιά και σε εσένα!

      Μου αρέσει!

  3. Aχ πόσο ωραία ιδέα αυτό το ποστ!!
    Εγώ φασολάκια ή αρακά κάνω κάθε Τετάρτη. Επίσης αυτή τη στιγμή που έγραψα αρακά αντιλήφθηκα οτι δεν πήρα ενώ μόλις γύρισα από το σούπερ μάρκετ και το είχα στη λίστα. Αϊ στο καλό μου!!

    Μου αρέσει!

    1. Είναι όντως ωραία ιδέα,θα χαρώ να το ακολουθήσουν κι άλλοι μετά από εμένα,πόσο μάλλον η Σοφία που το εμπνεύστηκε κιόλας!
      Μωρέ κατινάκι καλά τα φασολάκια δε λέω,αλλά και συνέχεια….πάλι καλά εσύ το σπας με λίγο αρακά!Φάε φασολάκια,για συμπαράσταση!χαχα

      Μου αρέσει!

        1. Φασολάδα…ωραιότατη!κι εμείς φάγαμε την προηγούμενη βδομάδα!!
          και τα φασολάκια με το κοτόπουλο ωραία είναι,εμείς μόνο τα τρώμε σκέτα μου φαίνεται!!
          Μια τσαχπινιά,κάτι…μια αλλαγή να τα δω κι εγώ με άλλο μάτι βρε αδερφέ!!
          η εικόνα δεν φαίνεται!! 😦

          Μου αρέσει!

  4. Γελάω ακόμα με το tomary!…
    Απόλαυσα τη βδομάδα σου Νικολέτα μου, που με πολύ χιούμορ μας περιέγραψες.
    Πεθερά διαμάντι έχεις και να είναι καλά να μαγειρεύει (κι ας είναι και φασολάκια).
    Καλή νέα εβδομάδα να έχεις!

    Μου αρέσει!

    1. Είναι διαμάντι πραγματικό,αφού ώρες ώρες απορώ που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι,και που μάλιστα τους ξέρω κιόλας!!Χαίρομαι που σε έκανα και γέλασες!καλή εβδομάδα και σε εσένα!

      Μου αρέσει!

  5. Τυχερό κορίτσι! (για την πεθερούλα!)
    Βασικά εμένα πια μου αρέσουν όλες οι μέρες, αφού είμαι στο σπίτι και δημιουργώ. Φτιάχνω μόνη μου το πρόγραμμά μου! 😉
    Διαβάζοντας σε θυμήθηκα τον καιρό που δούλευα και μου έμενε η Κυριακή να χωρέσει τα πάντα συν τη φασίνα!
    Όμορφες οι στιγμές με το τομάρι σου!
    Πάντα αγάπη …ολούθε εύχομαι!
    Φιλιά♥

    Μου αρέσει!

    1. Τυχερή δεν λες τίποτα!!Μακάρι όλοι να γνωρίζουμε τέτοια άτομα!
      όμορφες είναι,αφού φαίνεται πόσο τρυφερό και ευαίσθητο τομάρι είναι άλλωστε!χαχα
      αγάπη σε όλους,κάνει θαύματα!
      φιλιά Αριστέα μου ❤

      Μου αρέσει!

  6. Μπορώ να πω οτι το Σ/Κ σου, με έκανε να λυθώ στα γέλια!! Νόστιμη η φέτα.. δίπλα στα φασολάκια.. χαχαχα
    Καλή εβδομάδα λοιπόν Νικολέτα μου, με τόσους και άλλους τόσους λόγους να χαμογελάς συνέχεια! 😉

    Μου αρέσει!

    1. Είχα το θέμα με τα φασολάκια,έχω και όλους τώρα να μου λένε πως τρώνε μια φορά την βδομάδα βρέξει χιονίσει,ψυχολογικό θα μου μείνει,το βλέπω εγώ!χαχα
      καλή εβδομάδα και σε εσένα,γεμάτη χαμόγελα!!

      Μου αρέσει!

  7. Χαχαχα απολαυστική ανάρτηση! Άκου να δεις τώρα! Η Δευτέρα από μικρή ήταν η αγαπημένη μου μέρα και περιέργως παραμένει και δεν ξέρω τους λόγους. ίσως γιατί είναι η αρχή μιας νέας εβδομάδας; Δεν ξέρω! Η μαμά κάθε εβδομάδα, ή Δευτέρα ή Τετάρτη θα κάνει πάντα Φασολάκια. Κάποια στιγμή που δεν είχε κάνει μέσα στην εβδομάδα της είπα: «Ωχ ρε μαμά κάτι ξέχασες να κάνεις μέσα στην εβδομάδα και με ανησυχείς μήπως αρχίζεις και ξεχνάς…!» Κάποτε μισούσα τις Κυριακές, πλεόν τις αγαπώ αλλά αν γίνεται να είμαι εκτός σπιτιού από το πρωί, γιστί πάντα υπάρχουν ‘φασαρίες» και καθόλου ησυχία. Τα Σάββατα τα έχω κάνει πλεον να τα περνάω με αγαπημένους Φίλους και οπωσδήποτε να είναι η μέρα διαφορετική από τις συνηθισμένες.
    Κοίτα να περνάς καλά με τον άντρα σου, με τους ανθρώπους σου αλλά και με τον εαυτό σου, όλα τα υπόλοιπα έρχονται! Πάντα να χαμογελάς!
    Σε φιλώ Φίλη μου! Καλό ξημέρωμα να έχεις και φυσικά Καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

    1. Νομίζω είμαστε και οι μοναδικές που αγαπάνε τις Δευτέρες Μαράκι μου!χαχα
      Μαμάδες όλου του κόσμου ενωθείτε!!χαχαχαχα
      Παίζει μόνο η δική μου μαμά να τα μισεί!
      Καλό ξημέρωμα και σε εσένα,και μια υπέροχη βδομάδα να σε περιμένει!!
      σε φιλώ

      Μου αρέσει!

  8. Χάρηκα τόσο πολύ με την ανάρτηση σου!Είναι πολύ ομορφο να μαθαίνουμε ο ένας για τον άλλο πως πραγματικά περνάμε τις μέρες μας.Εμένα η μάνα μου έχει μια αγάπη προς τις φακές κι επειδή έχουμε αρχίσει και την πειράζουμε,το έχει εξελίξει και το κάνει σαν σαλάτα με ρύζι, το γνωστό σε όλους μας φακόρυζο!χαχα
    Εγώ σ’ευχαριστώ για το όμορφο post,μου έφτιαξε πραγματικά τη διάθεση 🙂
    Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

    1. Το φαντάστηκα πως θα χαιρόσουν,άλλωστε όταν σου είπα πως βρήκα εξαιρετική την ανάρτηση σου,το εννοούσα!Ελπίζω όσοι το αισθάνθηκαν όπως εγώ να το τολμήσουν,είναι ωραίο να συνειδητοποιείς τι δίνει χρώμα στην ζωή σου!
      Η μαμά σου πάντως το πήγε ένα βήμα παραπέρα,της το αναγνωρίζουμε!!χαχα
      Όμορφη εβδομάδα να έχουμε Σοφάκι,καλό ξημέρωμα!

      Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Τυχερή είμαι για τόσους λόγους!!
      Η αλήθεια είναι πως πέρα από τις Κυριακές,που είναι σε οικογενειακό κλίμα,και την μέρα με τα φασολάκια ή άλλα ζαρζαβατικά που θα υπάρχει σίγουρα,τις υπόλοιπες είμαι σωστή νοικοκυρά,μαγειρεύω εγώ!!Τους έχω κάνει και τραπέζι,για να δεις τι υπέροχο πλάσμα είμαι!χαχαχα
      Όλοι να χαμογελάμε,δίνει ζωή!!
      καλό βράδυ!!

      Μου αρέσει!

  9. Ωραίο πρόγραμμα έχει η εβδομάδα σου! Μπορώ να πω ότι το ζήλεψα λίγο αφού εγώ το ΣΚ προσπαθώ να χωρέσω να πάντα, όσα δεν έκανα, όσα θέλω να κάνω, ξεκούραση, παιχνίδι, βόλτα, φίλους, κτλ! Όσο για τα φασολάκια, γελάω ακόμα!!!

    Μου αρέσει!

    1. Για να το λέτε όλοι οτι φαίνεται καλή,θα αρχίσω να το πιστεύω!χαχα
      καλά είναι,μη φανταστείς,κατά καιρούς κι εγώ πελαγώνω,αλλά μέρες υπάρχουν!!
      Τα φασολάκια,τουλάχιστον μέχρι να τα ξεχάσω,πρέπει να καταργηθούν…αλλά αυτό ποιος το λέει!!

      Μου αρέσει!

  10. Αχ αυτό το πρόγραμμα και στο φαγητό!! Νικολέτα μου μια χαρά σε βρίσκω και μπράβο σου!! Κάθε μέρα γεμάτη!! Καμιά φορά δεν νιώθεις ότι παιρνάν πολύ γρήγορα οι μέρες;;; Πάντως σίγουρα το σ/ έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου!! 🙂
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και καλή σου βδομάδα!! Α!! Αν μου χεις στείλει mail , δεν έχω λάβει τίποτα να ξέρεις γι αυτό ξαναστείλε!!! marilenartspot@gmail.com 🙂

    Μου αρέσει!

    1. Πρόγραμμα παντού,δν το συζητώ!!
      Φυσικά,μερικές φορές οι μέρες περνάνε σαν νερό και ούτε που το νιώθω,άλλες πάλι τις τραβάω από τα μαλλιά και παρακαλάω να περάσουν!!
      Το μειλ δεν σου το έχω στείλει γιατί έλειπα,να ξεμπερδέψω με κάποιες δουλειές,και θα σου το στείλω!!
      φιλάκια πολλά και σε εσένα!!

      Μου αρέσει!

  11. Είμαι τυχερή γιατί για πολλά χρόνια είχα δυο υπέροχες πεθερές που ορκιζόντουσαν στ’ όνομα μου (δυο γάμοι= δυο πεθερές)… Η Δεύτερη Ελληνίδα, δυστυχώς δεν ζει πια, γιατί έμενε στο σπίτι με τα τρία μας παιδιά όταν ταξιδεύαμε και όχι μόνο… Η πρώτη Γαλλίδα ζει (88 ετών) αλλά πέθανε ο γιος της (δλδ ο πρώτος μου σύζυγος)… μη το ψάχνεις!!! 😛
    Είσαι πολύ τυχερή που έχεις αυτή την σχέση με την πεθερά σου, γιατί στην Ελλάδα αυτό σπανίζει, επίσης, είσαι και πολύ πολύ τυχερή που έχεις έναν πολύ καλό (και υπομονετικό, γλυκό και τρυφερό ανδρούλη!) εξακολουθώ όμως να μην «πιάνω» γιατί μας παρουσιάζεις έναν Τομάρυ τόσο μα τόσο διαφορετικό… τεσπα! 😉
    Εύχομαι οι μέρες σου/σας να φέρνουν πάντα το χαμόγελο στα χείλη σας και ας τρώτε φασολάκια! 😀

    ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα! 🙂 🙂 🙂 (το τελευταίο στο γατόσκυλο!

    Μου αρέσει!

    1. Σίγουρα είμαι τυχερή,και ελπίζω αυτή η σχέση να μην αλλάξει ποτέ!
      Όσο για τον tomary,πίστεψε με,είναι σίγουρα υπέροχος,και όσα γράφονται,γράφονται κάτω από το πρίσμα του χιούμορ,και είναι τραβηγμένα,δεν προσπαθώ εγώ να τον παρουσιάσω καπως,απλά έτσι του αρέσει να γράφει,δεν τον πιέζω κιόλας βρε Στεφανία μου!!Το οτι είναι υπεροχος άνθρωπος για εμένα δεν σημαίνει πως δεν έχει χιούρ,και ευτυχώς δεν έχουμε όλοι το ίδιο!
      φιλάκια πολλά και σε εσένα!!

      Μου αρέσει!

  12. Βρε Νικολέτα, βρε κορίτσια, με τα φαγητά και τις πεθερές μου ανοίξατε την όρεξη! ΚΑΙ δεν έχω φάει, ΚΑΙ δεν έχω μαγειρέψει. Λοιπόν θα κάνω κάτι σε αρακά, φακές, όχι,όχι φασολάκια και γω δεν τα αντέχω. Είχε στείλει και η πεθερά παστίτσιο και τρώγαμε δυο μέρες τώρα και τεμπέλεψα!
    Πολύ μου αρέσει και μένα που με τέτοιες αφορμές μαθαίνουμε τις όμορφες στιγμές της καθημερινότητας του άλλου στα μπλογκς!
    Φιλάκια Νικολέτα μου, να περνάτε πάντα όμορφα, εσύ, το τομαρυ, το γατόσκυλο και τα πεθερικά! 🙂 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

