Σχιζοφρένεια

Θέλω να γίνω όλες οι γυναίκες
που `χεις γνωρίσει ή θα γνωρίσεις ποτέ
να γίνω όλες οι γυναίκες
που `χεις φιλήσεις ή θα φιλήσεις ποτέ
να γίνω όλες σου οι σκέψεις
και σιγά σιγά σε μένα να μεταμφιεστώ
να γίνω όλος σου ο κόσμος
και γύρω σου ερμητικά να κλειστώ

Σε γουστάρω και όπως είπα
δεν είμαι καθόλου καθόλου καλά
και φρικάρω ώρες ώρες
που μου γυρνάν τα μυαλά
Αν τα πάρω ούτε ο hulk
ούτε τίποτα, τίποτα δε με σταματά
δε φρενάρω και σ’ αγαπάω τρελά

Για να αλλάξουμε κλίμα,- γιατί εγώ δεν είμαι καθόλου κλαψιάρα (έλα τώρα!) – μέσα από το βήμα που μου δίνεται θέλω να αφιερώσω στον κύριο tomary το παραπάνω τραγούδι! Και αν τον τρομάζω, να του πω, πως καλά φαντάζετε…τα εννοώ όλα λέξη προς λέξη!
22 μήνες είναι λίγοι, εγώ γιορτάζω κάθε μέρα δίπλα σου!
Σ’αγαπάω και σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ!
Μην αλλάξεις ποτέ!

31 thoughts on “Σχιζοφρένεια

  1. Καλέ… που πήγε το αγαπουλιάρικο σχόλιο μου… enfin! 😉
    Πάντα τέτοιες αφιερώσεις θέλω ν΄ακούω και εύχομαι όλη τη ζωή σας να είστε έτσι αγαπημένοι!

    ΑΦιλάκια απ΄τα μεγάλα βάθη της καρδιάς μου! ❤

    Μου αρέσει!

    1. Αυτό ήταν το πιο σκληρό που είχες να πεις???Χαχαχαχα
      Φίλη μου…… princessa (το παράχεσες χχαχαχαχα) σ’αγαπώ!

      Θα είμαστε,εγώ,ο άντρας και το τηλέφωνο (για να μιλάμε) μέχρι τα βαθία γεράματα!!! ❤

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

