Όπου γης και πατρίς

8c626-cf83ceb5cebb-66

Τελικά το να κάνουμε συνεταιρικές αναρτήσεις αποφασίσαμε ότι είναι το φόρτε μας, και σαν αχώριστο και τέλειο δίδυμο που είμαστε, θα κάνουμε ακόμη μια!
Μη νομίζετε ότι μας αρέσει να βάζουμε ταμπέλες στους ανθρώπους, αλλά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας, αυτό ακριβώς σκοπεύουμε να κάνουμε!
Για να τιμήσουμε λοιπόν και τον τίτλο του μπλογκ μας, ελάτε να πάμε μια βόλτα και να γνωρίσουμε παρέα ανθρώπους από όλη την επικράτεια!

Θράκη :

Είναι οι εκλεκτοί. Κάθε εξωγήινος πολιτισμός που κατεβαίνει στη γη,ακόμα αν αυτός έχει μορφή πάπιας, επιλέγει να επισκεφτεί και να συνομιλήσει με το συγκεκριμένο γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας μας,και ιδιαίτερα το νομό του Έβρου. Ε λοιπόν τους ζηλεύουμε!
Αποτελεί σταυροδρόμι πολιτισμόυ καθώς συνορεύει με παραπάνω από μια χώρες και η κουλτούρα τους εκεί πάνω είναι mix grill.

Μακεδονία :

Η πατρίδα της μπουγάτσας! Οτιδήποτε τρώγεται και δεν τρώγεται μπορούν να το τυλίξουν εκεί μέσα! Στο φλέβες τους αντί για αίμα κυλάει φραπόγαλο και τη λέξη χαλαρά την έχουν αναγάγει σε τρόπο ζωής! Εμείς έχουμε να τους πούμε ένα μπράβο, και ότι δεν πιστεύουμε σε κακοήθειες τύπου “πιάσε γκόμενα Σερρέα να γαμήσει όλη η παρέα” καθώς από πουτάνες βρίθει όλη η Ελλάδα!

Ήπειρος :

Το μέρος που δεν λένε καλημέρα! Η πρώτη κουβέντα που θα βγει από το στόμα τους όταν σε δούνε για πρώτη φορά θα είναι κάτι του στυλ “τίνος εισ’ εσύ?”. Πριν πας καλού κακού, φρόντισε να προμηθευτείς ένα “ηπειρώτικο λεξικό” καθώς το 80% των λέξεων που θα ακούσεις δεν πρόκειται να το συναντήσεις αλλού! Κάνουν πολύ ωραίες πίτες αλλά μεταξύ μας μην περιμένεις να τις φας καθώς τα καβούρια από τις τσέπες τους έχουν μεταφερθεί και στα ταψιά τους.

Θεσσαλία :

Γνωστοί και ως τυρόγαλα! Εδώ λένε ότι δεν χρησιμοποιούν άλλη διάλεκτο, παρ’ όλα αυτά καμία επιστημονική έρευνα δεν μας το έχει αποδείξει! Εξέχουσα θέση σε αυτό το γεωγραφικό διαμέρισμα έχει η Λάρισα, καθώς εκτός από τις περισσότερες καφετέριες κατέχει και την πρωτιά στα ερωτικά σκάνδαλα και όργια.

Στερεά Ελλάδα :

Είναι για τα πανηγύρια! Μπορούν να δημιουργήσουν γιορτή για τα πάντα απλά και μόνο για να ακούσουν το κλαρίνο τους! Θα τους δεις να γιορτάζουν τη σαρδέλα, το καλαμπόκι, την αγγουροντομάτα, το κρασί. Σημασία για εκείνους δεν έχει η αφορμή αρκεί αυτό που γιορτάζουν να τρώγεται ή να πίνετε! Στα διαλείμματα από το γλέντι απολαμβάνουν την μέρα τους ρουφιανεύοντας ο ένας τον άλλον, καθώς και με το να τσακώνονται και να τα βρίσκουν με την ίδια ευκολία.

Αθήνα :

Πρωτευουσιάνοι και σκατά στα μούτρα τους! Ανάθεμα αν από τα 5.000.000 ,έστω οι 500.000 είναι Αθηναίοι! Επίσης η πόλη της αυτοκαταστροφής! Νέφος, βρωμιά και άγχος κόβουν 10 χρόνια από την ζωή σου σε κάθε ανάσα. Οι Αθηναίοι νομίζουν οτι ζουν στην Νέα Υόρκη, τρέχουν να προλάβουν το τρένο των 8.05 για να μην πάρουν των 8.07.

Πελοπόννησος :

Οι αρχαίοι κάτι ήξεραν που έσκαψαν ολόκληρη διώρυγα για να τους διαχωρίσουν από την υπόλοιπη Ελλάδα! Δυστυχώς το σχέδιο τους απέτυχε και συνεχίζουν να κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Βέβαια αν κάτι μπορεί να τους γλυτώσει από το να γίνουν μια τρύπα στο χάρτι, αυτό είναι οι γουρουνοπούλες τους. Πάντως μην ξεχνάμε την συμβουλή κάθε Ελληνίδας μάνας, “παιδί μου μην μπλέξεις με άνθρωπο κάτω από το αυλάκι”. Θερμή παράκληση, σταματήστε επιτέλους να πηδάτε το αυλάκι, είχαν λόγο που το σκάψανε!

Κρήτη :

Εφόσον οι προσπάθειες τους να γίνουν ανεξάρτητο κράτος δεν έχουν δώσει ακόμα καρπούς, θα αναγκαστούν να υποστούν τη λίστα μας! Αν δεις φοίνικα σε αυλή, ξέρεις ότι μέσα μένει κρητικός μιας και για έναν ανεξήγητο λόγο το θεωρούν “εθνικό” τους φυτό. Θα μπορούσαν να ανακαλύψουν το μυστικό της μακροζωίας αν σταματούσαν να πίνουν τόσες ρακές και σήκωναν λιγότερο συχνά τα κουμπούρια τους.

Νησιά Ιονίου :

Αν πιάσεις κουβέντα με άνθρωπο από νησί του Ιονίου θέλεις να αρχίσεις να χορεύεις! Δηλώνουν τρελοί αλλά εμείς θα λέγαμε ότι είναι σχιζοφρενείς. Αυτό φαίνεται από το ότι το 80% των ανδρών στα Επτάνησα έχουν το ίδιο όνομα (Σπύρος, Γεράσιμος, Διονύσης), αλλά και ότι το αγαπημένο είδος μουσικής γι’ αυτούς είναι οι καντάδες! Βέβαια μόνο και μόνο για την τραγουδιστή προφορά τους αξίζει να συναναστρέφεσαι μαζί τους! Τους αγαπάμε!

Νησιά Αιγαίου :

Έτσι και βρεθείς σε νησί του Αιγαίου πριν βγεις στο δρόμο, καλύτερα να έχεις κάνει ασφάλεια ζωής. Η συναναστροφή με τους γείτονες τους έχει κάνει εξπέρ στα παζάρια καθώς νομίζουν ότι βρίσκονται μόνιμα στην αγορά του Αλ Χαλίλι όπως λέει και γνωστός αηδιός. Επειδή θεωρούνται “hot” προορισμοί από τους ξένους τουρίστες νομίζουν ότι ζουν σε άλλη χώρα και απαιτούν μέχρι και διαφορετικούς νόμους για τα νησιά τους. Αηδιαστικοί και αυτοί!

Και τώρα ήρθε η ώρα να σας προ(σ)καλέσουμε να μας πείτε εσείς από που κρατάει η σκούφια σας!

Το αγαπημένο σας blogoζεύγαρο!
Mr. & Mrs. tomary

 

60 thoughts on “Όπου γης και πατρίς

  1. χεχε εσείς παιδιά μου έχετε πάρει φόρα! δεν μπορώ να σας κρύψω ότι γέλασα με Πελοπόννησο και Κρήτη. (4 χρόνια σπουδών στην Πάτρα διαπίστωσα κάποια πράγματα γκουχ γκουχ)
    Το λοιπόν είμαι μισή Επτανήσια-Ζακυνθινιά και πολύ το καμαρώνω και μισή Φθιώτιδα, την οποία έχω απαρνηθεί αδυνατώντας να την κατανοήσω 😉

    Μου αρέσει!

  2. Γιατί; Τι έχω εγώ που είμαι κάτω από το αυλάκι;
    Φταίω εγώ τώρα να μην σας κεράσω «γουρνοπούλα» (έτσι τη λέμε εμείς εδώ στα μέρη μας) όταν έρθετε κάτω να σας φιλοξενήσω! Οι αρχαίοι είχαν διαλέξει τα άγια χώματα μου για να λατρεύουν τον Ξένιο Δία και να τελούν τους ολυμπιακούς αγώνες! Τυχαία ; Δεν νομίζω!
    (πάντως περίμενα να πείτε χειρότερα… είναι που μας βάλατε όλους μαζί τους Πελοποννήσιους ! Ευτυχώς!)

    Φιλάκια τομαράκια μου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Αχαχαχαχα ξκαρδίστηκα στα γέλια πρωινιάτικα! (όχι τίποτα άλλο έχω και την μάνα μου από μέσα να με ρωτάει «τι έπαθες Μαρία;») Λοιπόν, μάνα Καστοριά (πάντα τη καταγωγή της μάνα μου λέω πρώτα ή και μόνο) πατέρας Καλάβρυτα, γκόμενοι, Φίλοι από Εύβοια, Σάμο και χ@στ@ βράστα! (να αστειευτώ κι Εγώ λιγάκι!) Πάντως, γιαγιά, μαμά και κάτι Ιείες μου λένε μακριά από Πελοποννήσιο και Νησιώτες… θα σε κυνηγήσουμε αν και ποτέ φέρεις κανένα τέτοιον! Χεχεχε!
    Σας Φιλώ!

    Μου αρέσει!

  4. Παρόλο που αυτή η «μελέτη» σας, καθόλου δεν με αφορά, την βρήκα πολύ πετυχημένη, βασικά μου άρεσε που καθίσατε Σαββατόβραδο ήσυχα και όμορφα και την γράψατε παρεούλα! 😛
    Είμαι αυτό που λένε Τουρκομπαρόκ, ο πατέρας από παλιά Κωνσταντινοπολίτικη οικογένεια και η μανούλα Παριζιάνα, εξάλλου έχω γεννηθεί και η ίδια στο Παρίσι, αυτό το μείγμα έχει σαν αποτέλεσμα να μη ξέρω που ανήκω, γι αυτό και από μικρή (και πάντα σοφή!) έλεγα πως είμαι πολίτης των ουρανών! μπου χα χα χα! 😀
    Πάντως πολύ συνειδητά διάλεξα να ζω και να υποφέρω στην Ελλάδα! 😉

    ΑΦιλάκια αγαπημένα μου φιλαράκια! ❤ ❤ ❤ ❤ (η τέταρτη καρδούλα είναι της μανούλας!)

    Μου αρέσει!

  5. Το είχα ακούσει κι εγώ αυτό με το κάτω από το αυλάκι, αλλά ο έρως μου έφερε κώφωση και ήταν σαν να μην το άκουσα! Και ηράσθην σφόδρα Πελοποννήσιο και τώρα διαμένω στο Άργος η βαριόμοιρη!
    Η σκούφια μου δεν ξεύρω πούθε κρατεί, καθώς είμαι υιοθετημένη, αλλά από βρέφος ζούσα στην Αθήνα, μέχρι που έμεινα χωρίς δουλειά και μετανάστευσα στο Άργος! Η ανάγκη της εργασίας βλέπετε…
    Πάω τώρα να βγάλω τη γουρουνοπούλα από το φούρνο!
    Μπάι δε γουέυ εσείς, από πού είσθε είπαμε;

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Πελλοπονήσιο βρήκες καλέ? προσοχή, προσοχή!
      Ο σοφός λαός δεν λέει τίποτα τυχαία φίλη μου….
      Εσύ συγχωρείσαι γιατί η ανάγκη σε έκανε να το περάσεις, οπότε κάνω τα στραβά μάτια!

      Εγώ είμαι από μπαμπά και μαμά από κεντρική ελλάδα,Φθιώτιδα συγκεκριμένα!
      Εκεί που κάτι λέμε για πανηγύρια? Α μπράβα, από αυτούς!

      Μου αρέσει!

    2. Κανονικά έπρεπε να σε κρίνουμε σαν Αθηναίζα αλλά η ανάγκη σε έριξε στα χαμηλά (του χάρτη). Ανίκητος αυτός ο έρως που έλεγαν και οι αρχαίοι (οι ίδιοι που προσπάθησαν να σας χωρίσουν από τους υπόλοιπους).
      Εγώ είμαι από αυτούς που ρωτάνε τίνος είσ’ εσύ!

      Μου αρέσει!

  6. Εμείς πάντως φοίνικα δεν έχουμε. Να μας λέγατε για κάτι φυτείες προς Ζωνιανά μεριά, να το δεχτώ.
    Επίσης ξεχάσατε να αναφέρετε πως η Κρήτη παράγει κυρίως δυο πράγματα. Λάδι και πολιτικούς. Το ένα, απόλυτα συνυφασμένο με το άλλο κι όποιος κατάλαβε – κατάλαβε…
    Πίνω στην υγειά σας μια ρακή γιατί με κάνατε και γέλασα με την καρδιά μου.
    Στην Ήπειρο, έλιωσα. Όντως το λεξικό είναι απαραίτητο στα μέρη αυτά.

    Αρέσει σε 1 άτομο

  7. Ευτυχώς που πιάσατε στο στόμα σας τους διπλανούς (Λαρισαίους, ντε) και αφήσατε εμάς απόξω! Βολιώτες, μας λένε και Αυστριακούς οι κακές οι φήμες που υποθέτουν πως έχουμε ψηλά τη μύτη μας και δεν γνωρίζουν πως έχει να κάνει με τους κατακτητάς που ήταν Αυστριακοί ως επί το πλείστον. Τέλος πάντων, έχουμε κι εμείς τα θεματάκια μας. Ευτυχώς με σώζει η καταγωγή της μάνας που είναι το Αϊβαλί (όχι, τα «δύο παλικάρια απ’ τ’ Αϊβαλί» ουδέποτε τα γνώρισα και καμία σχέση δεν είχαν με το αμάρτημα της μητρός μου) γιατί το Αρβανίτικο (Πηλιορείτικο, ντε) κεφάλι του πατέρα μου που κληρονόμησα, φροντίζει κάθε τρεις και λίγο να τα κάνει ούλα γης μαδιάμ! Ευχαριστώ και καλημέρα σας! 🙂

    Μου αρέσει!

  8. Να προσθέσω οτι μετά το “τίνος εισ’ εσύ;» η δεύτερη φράση που σου λένε είναι «να κεράσουμε ένα τσιπουράκι;» (ναι ναι.. κεράσουν, στο τσίπουρο δεν κάνουν τσιγκουνιές!)
    Ωστόσο ισχύει αυτό με το λεξικό, έχει τύχει, να καταλαβαίνω πως η γειτόνισσα μιλάει για μένα και ποτέ δεν έμαθα τι είπε…

    Μου αρέσει!

  9. Καλώς σας βρίσκω!
    Απολαυστική η ανάρτησή σας (βλέπω το έχετε μελετήσει το θέμα… χαχα!!)
    Όσον αφορά τη Λάρ’σα, επιβεβαιώνω. Αν σας φέρει ο δρόμος, κερνάω καφέ! (Καφέ… όχι απομίμηση!) 😉
    Λείπουν και κάποια άλλα χαρακτηριστικά των Λαρισαίων από την περιγραφή, αλλά θα σας αφήσω να τα ανακαλύψετε όταν θα μας επισκεφθείτε…
    Καλή σας εβδομάδα!

    Μου αρέσει!

    1. Εσείς οι Λαρ’σαίοι ξέρετε από καφέ, δεν μπορεί…. τόσα καφέ και όλα γεμάτα!
      Αν μας βγάλει ο δρόμος θα σε προτιμήσουμε λοιπόν!!
      Τίποτα δεν μένει κρυφό από εμάς, όταν μας βγάλει ο δρόμος, θα βγάλουμε κι εμείς όλα τα άπλυτα σας στη φόρα!

      Μου αρέσει!

  10. Αχαχαχα!! 🙂 Βρε τι είστε εσείς;; Λοιπόν κουζουλά συντέκνια από φοίνικα ε ξέρω πράμα, από ρακί κάτι γίνεται μαθές!!! Με τις κουμπούρες διαφωνώ αλλά για πείτε το σε Κρητικό κι ελάτε να μου πείτε.. κάποτε!!! Αχαχαχαχα!! Κι είναι και τρισάθλιοι οδηγοί , χωρίς πλάκα!!! Πρέπει να ναι οι χειρότεροι!!! Γκαζοφονιάδες λέμε!!
    Τρέχα γύρευε από που είμαι με τόσες ρίζες, η γλάστρα θα χρειαστώ πότισμα!! Κρήτη, Λευκάδα, Καλάβρυτα ε κι ολίγη Σμύρνη, αυτή του συνωστισμού όχι την Νέα!!!
    Θέλουμε κι άλλες κουζουλοζευγαροαναρτήσεις!!!!!! Φιλάκια και καλή βδομάδα!! ❤

    Μου αρέσει!

  11. Εσείς οι δυο βαλθήκατε να βγάλετε στη φόρα όλα τα κουσούρια μας. Δεν παίζεστε πια! 🙂
    Είχα στα υπόψιν μου να κάνω μια ανάρτηση σχετικά με γιορτή κάστανου και τσίπουρου καθότι στερεοελλαδίτισα με ρίζες ηπειρώτικες ( αχ! η πίτα μου κάηκε) μα βρέθηκα να ζω κάτω από το αυλάκι την τελευταία δεκαετία. Κακό λόγο δεν θα πω για κάτω από το αυλάκι! Έχω και παιδιά να παντρέψω! 🙂 Να σας πω καλημέρα ή να ρωτήσω «Τίνος είστε ‘σεις;»

    Μου αρέσει!

    1. Εγώ είμαι σαν του λόγου σου για τα πανηγύρια να ξέρεις…
      Όσο για το αυλάκι δεν θα πω τίποτα κακό (να σημειωθεί παρακαλώ) γιατί έχεις και παιδιά να παντρέψεις!!
      Όσο γι’αυτό με τις πίτες να το προσέξεις!!χαχαχα

      Μου αρέσει!

  12. χαχαχαχα
    ε ναι ειμαι για τα πανηγυρια
    εγω το βροντοφωναζω αλλωστε
    ε ρε κατι γλεντια
    χαχαχαχα

    να στε καλα αγαπημενοι μου
    και παντα να μας χαριζετε απολαυστικες αναρτησεις

    Μου αρέσει!

  13. Γεια σας παιδιά!! Είναι το πρώτο σας άρθρο και πολύ γέλασα με τα ¨κλισέ¨ των καταγωγών: εγώ που είμαι μισή ζακυνθινιά και μισή κρητικιά τί να πω τώρα ;;; χα χα!! Πάντως οι καντάδες δεν είναι η αγαπημένη μου μουσική και δεν έχω καμία (μα καμία ) σχέση με τα όπλα…αχ χάλασε η φυλή στη μίξη… Καλό βράδυ εύχομαι!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

