Φύγε εσύ, έλα εσύ!

Best-Goodbye-November-Image-quote-2015

Πριν ξεκινήσω να δίνω εξηγήσεις, βάλε bruceaκο. Αφού τον αγαπώ!

Λέω να το πάω κάπως ανάποδα! Συνήθως βλέπω να καλωσορίζουν όλοι το μήνα που ξεκινά! Ε λοιπόν, πριν ευχηθώ, θα ασχοληθώ με τον παλιό! Αντίο λοιπόν Νοέμβρη! Ο μήνας αυτός είχε και ανησυχία μπόλικη, και γέλιο, και κούραση! Όπως κάθε μήνας είχε τα πάνω και τα κάτω του. Ξεκίνησε ήρεμα, συνεχίστηκε με κούραση, τρέξιμο, ψάξιμο και τελείωσε γλυκά! Είναι ο μήνας που η κολόνα του σπιτιού μεγαλώνει και γίνεται σοφότερος, φέτος και τον τραπέζωσα, και τον φόρτωσα με δώρα και γενικά δεν ακούω κουβέντα αφού έτρεχα σαν τον Βέγγο! Ο μήνας που πέρασε βέβαια έφερε και σημαντικά νέα μαζί του, αφού μάθαμε πως η μαμά είναι καλά, χαλάλι όση δημόσια ανευθυνότητα και σαπίλα φάγαμε αφού καταλήξαμε με ένα χαμόγελο λαμπερό και φωτεινό! Μαζί με όλα τα άλλα, έφερε και μια σκληρή διαπίστωση… καταλάβαμε πως είναι σωστό και φρόνιμο να καθόμαστε στο σπίτι μας! Αφού βρε αδερφέ, κάθε φορά που θα πατήσουμε το πόδι μας έξω από την πόρτα του σπιτιού είμαστε έτοιμοι να ξοδέψουμε μισθούς ολόκληρους. Ειλικρινά αν έχεις μαγαζί καλύτερους πελάτες δεν θα βρεις, στο υπογράφω! Πως βλέπεις εκείνους που κάθονται με τις ώρες με έναν καφέ και τον τραβάνε από τα μαλλιά να μην τους διώξουν? Καμία σχέση! Σπίτι μου, σπιτάκι μου… όχι τίποτα άλλο μα αν συνεχίσουμε στους ρυθμούς αυτούς οι λογαριασμοί τρέχουν κι εμείς θα καταλήξουμε να τρέχουμε πανικόβλητοι!

Στα μέσα του μήνα μπήκε στη ζωή και ένα καινούριο project από τη φίλη μας τη Μάρθα. Γενικά τα αποφεύγω αυτά γιατί η αναβλητικότητα μου σπάει κόκαλα αλλά είναι που βλέπω παντού γύρω τόσο όμορφες ιδέες και πόσο να αντέξω?! Να σου πω λοιπόν πως πρόκειται για 365 ερωτήσεις, και θα το βρεις ψηλά στο blog μας. Μη φανταστείς ανάρτηση, απλά πράγματα, και γι’ αυτό αποφασίσαμε να γίνει όπως πρέπει, μια μέρα περνάει, μια ερώτηση έρχεται! Μια ευκαιρία να μάθεις κάτι μικρό για την καθημερινότητα μας, αλλά και για εμάς αφού περνώντας ο καιρός θα δούμε τι μας απασχόλησε.. Τις απαντήσεις του Νοεμβρίου λοιπόν, θα τις βρεις εδώ.

Όμως αρκετά μιλήσαμε για εμάς! Δεν ξεχνάμε και όλα εκείνα που μας έκαναν εντύπωση στο μήνα που έφυγε. Στο προηγούμενο blog μου για όποιον μπορεί να θυμηθεί, είχα μια στήλη με κείμενα από φίλους, γνωστούς και άγνωστους. Πράγματα και λέξεις που με τον τρόπο τους με άγγιξαν. Κάτι ανάλογο θα κάνουμε και τώρα αφού θα μοιραστώ κείμενα που με έκαναν να σταθώ.
Θα ξεκινήσω με κάτι που γράφτηκε λίγο πιο νωρίς, και χωρίς σκέψεις θα καταπατήσω όσα έλεγα για τον μήνα που πέρασε. Πρόκειται για τη Σοφία από το Πότε-πότε την Κυριακή η οποία μας μιλάει για μια διαφορετική επέτειο, ένα κείμενο που όπως της είπα και προσωπικά με συγκίνησε βαθιά και είναι από αυτά που δύσκολα θα ξεχάσω. Σειρά έχει η μάγισσα της γειτονιάς, Άιναφετς τη λένε και την ξέρουν μέχρι και οι πέτρες. Μας πρόσφερε δυο όμορφες ιστορίες, οι οποίες όσο μικρές και αν φαίνονται έχουν να μας διδάξουν μεγάλα πράγματα! Στο Απάγκιο είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις ιστορίες, γι’ αυτό θα μοιραστώ την τελευταία, που για ‘μενα μόνο τρίχες δεν ήταν.. η γυναίκα αυτή έχει τέτοιο ταλέντο που σε καθηλώνει σε κάθε της ανάρτηση. Στον καλλιτεχνικό κόσμο τώρα, σειρά έχει η μαστόρισσα της γειτονιάς, η Αριστέα η οποία ασχολήθηκε με κάτι τόσο απλό, αλλά προσωπικά με εντυπωσίασε! Γενικά αυτό το κορίτσι μου βγάζει την καταπιεσμένη καλλιτεχνική μου φύση νομίζω! Η Μαρία, από το Συλλέγω στιγμές, την οποία γνώρισα το μήνα που πέρασε και χάρηκα πραγματικά γιατί είναι ένα αξιόλογο πλάσμα, μοιράζεται σκέψεις από τα γενέθλια που πέρασαν, και σπάει λίγο όλο αυτό το ονειρικό που όλοι θέλουμε να παρουσιάσουμε, πράγμα που εμένα με κάνει να την σέβομαι ακόμη περισσότερο για την ειλικρίνεια που έχει. Μια παρουσία που με εντυπωσίασε πραγματικά και χάρηκα που βρήκα, η Ελίνα από το Κο-ξι-λο, μια μαμά που με απόλυτη ειλικρίνεια, χωρίς φόβο μας παρουσιάζει τις καλύτερες αλλά και τις χειρότερες στιγμές της.. εγώ ξεχώρισα τα Χριστούγεννα της, που πραγματικά είναι τα πιο όμορφα που έχω διαβάσει-σκεφτεί-ονειρευτεί! Και θα κλείσω, με ένα άλλο αγαπημένο δίδυμο (εκτός από εμάς). Μιλάω για τα κορίτσια μας από το e- περιοδικό οι οποίες μας δίνουν συχνά ενδιαφέρουσες πληροφορίες, και στο συγκεκριμένο μας πάνε ένα μεγάλο ταξίδι που φαντάζομαι όποιος το αντικρίσει θα σταθεί!

Κάπου εδώ θα σταματήσω, όχι γιατί τίποτα άλλο δεν μου κίνησε το ενδιαφέρον, μα γιατί αν συνεχίσω φοβάμαι δεν θα έχω τελειωμό!
Άλλωστε καιρό έχουμε για όλους και όλα, η βόλτα μας δεν τελειώνει..
Μην ξεχνάς όσα πέρασαν το μήνα τούτο και από εδώ.
Ρίξαμε Φωτιά και τσεκούρι σε μερικούς.
Ζωντανέψαμε τις αναμνήσεις μας μέσα από το Μέλι moon.
Μοιραστήκαμε Πολλές χαρές και μερικές αποτυχίες.
Προσπαθήσαμε να προλάβουμε τη γραφειοκρατεία  με τον Dear Santa.
Γενικά τεμπελιάσαμε όπως όλοι παρατηρείται! Μην κρυβόμαστε!

Και αφού τελειώσαμε με το μήνα Νοέμβρη,να ευχηθώ σε όλους,
έναν όμορφο, γιορτινό και ανθρώπινο Δεκέμβρη…
Καλό μήνα σε όλους!
Μέχρι την επόμενη φορά, ας γελάμε δυνατά!

45 thoughts on “Φύγε εσύ, έλα εσύ!

  1. Καλο μηνα κοριτσάκι! Εγω με χαρα αποχαιρετώ τον Νοέμβρη -δεν ηταν ο καλύτερος μήνας μου για πολλούς λογους!- Χάρηκα πολυ με τον απολογισμό που έκανες και τρέχω τωρα να επισκεφτώ κάποια απο τα μπλογκς που αναφέρεις κ δεν τα γνώριζα… 🙂 Αχ, π´οσο χαίρομαι που πλησιάζουν Χριστούγεννα…

    Μου αρέσει!

  2. α τι όμορφο φλας μπακ!
    Ευχαριστώ Νικολέτα μου γα τα καλά σου λόγια!
    Να θυμάσαι πάντα ότι ξεκίνησα τις δημιουργίες από το μηδέν…γιατί είπα «γιατί όχι»;
    Κι επειδή χρειαζόμουν κάτι δυνατό να με βγάλει (κάποτε…) από την κατάθλιψη (κλινική κι ουχί απλή μελαγχολία!)
    Να είστε πάντα καλά, να χαμογελάτε και να θυμάστε ότι η Ζωή παρ όλα τα δύσκολα …είναι ΩΡΑΙ!♥

    καλό μήνα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Καλό και πιο γλυκό μήνα εύχομαι! Χάρηκα που σε βρήκα εσένα και το όμορφο blog σου. Θα σχολιάσω το project της Μάρθας που πολύ θα ήθελα να ακολουθήσω, αλλά προς το παρόν δεν τα κατάφερα. Ελπίζω όμως! Πάω να διαβάσω τις ερωταπαντήσεις σου

    Μου αρέσει!

  4. Ξεκινώ μ’ ένα τεράστιο, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ καρδιάς, στο πιο αγαπησιάρικο ζευγάρι της όμορφης αυτής μπλογκογειτονιάς! 😀
    Τώρα θα κάνω και η ίδια ένα απολογισμό του Νοέμβρη και αυτό όχι προσωπικό, αλλά των «Τομαριών» μας… 😎
    Ομολογώ λοιπόν, πως όταν ξαναεμφανίστηκε η madame tomary, είπα, για να δούμε πόσο καιρό θα κρατήσει και αυτό το blog 😉 και όχι μόνο χάρηκα που καλά κρατεί, αλλά όλες ανεξαιρέτως οι αναρτήσεις, είναι εξαιρετικές όχι μόνο γιατί έχουν χιούμορ, αλλά είναι έξυπνες και με ουσία… έτσι όταν λίγο αργεί να έρθει νέα ανάρτηση… ανησυχώ!!! 😉
    Η μαγισσούλα όχι μόνο χαίρεται πολύ πολύ, όταν την αναφέρουν, αλλά και ως πολύ πολύ μεγαλύτερη, συγκινείται! 😛

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και με πολύ Αγάπη! ❤ ❤

    Μου αρέσει!

    1. Και τώρα που λέμε τις σκέψεις μας ανενόχλητα και ελεύθερα,έχω να πω με μάτιασες που στην αρχή έγραφα πολύ και τώρα δεν μπορώ να βρω χρόνο και όρεξη,αλλά προσπαθώ να κρατάω επαφή…για την ώρα οπότε μην ανησυχείς,άλλωστε αν εγκαταλείψω και από εδώ,θα είσαι από τους πρώτους που θα πάρει ειδοποίηση!
      Αγαπάμε τη μαγισσούλα,και την αναφέρουμε πάντα γιατί έχει όμορφα πράγματα να μας πει ❤

      φιλάκια και καλό μήνα αγαπημένη!

      Μου αρέσει!

  5. Μα τι υπέροχη, γεμάτη από όμορφα λόγια είναι αυτή η ανάσκόπηση για τον μήνα Νοέμβρη που ευτυχώς έφυγε, να είναι καλά αλλά εύχομαι του χρόνου που θα τα ξανά πούμε να είναι περισσότερο τρυφερός, φιλικός και τέλος πάντως πιο «εντάξει» από ότι φέτος.
    Ευχαριστώ πολύ-πολύ για τα καλά λόγια και για μένα αλλά και για την γενέθλιά ανάρτηση. 😀 ❤
    Τι να ευχηθώ; Υγεία, λεφτά (γιατί το έξω δεν παλεύεται αν δεν σου ρέουν τα λεφτά από την τσέπη, αν όχι από το πορτοφόλι!) και να απολαύσετε στο full τις γιορτινές μέρες.
    Τα φιλιά μου και την αγάπη ❤ μου για έναν πανέμορφο ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

    Μου αρέσει!

  6. Αχ, με τον τίτλο σας μου θυμίσατε την ατάκα του Μπονάτσου!
    😉
    Πολύ μου άρεσε που το αφιέρωμα είχε να κάνει με τον Νοέμβριο! (Ε, μααα! όλοι με τον Δεκέμβριο ασχολήθηκαν σήμερα!)
    Υπέροχο το… συγκεντρωτικό σας, ας το πω έτσι, post!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και ευχές για έναν υπέροχο μήνα! (Καλά να είστε να ξοδεύετε!)
    😉

    Μου αρέσει!

    1. Λατρεύω Μπονάτσο,οπότε θα πω με κολακεύεις 😀
      Ε μααα πες τα βρε φίλη μου,του πεταματού με το που μπαίνει ο Δεκέμβρης,λες και δεν υπήρξε ποτέ ο κακόμοιρος!
      φιλάκια πολλά,καλό μήνα,και πίστεψε με,αν συνεχίσουμε στους ρυθμούς αυτούς δεν θα υπάρχει τίποτα να ξοδέψουμε!χαχα

      Μου αρέσει!

  7. Καλό και όμορφο μήνα να έχουμε όλοι μας!
    Σας ευχαριστώ πολύ για την αναφορά 🙂 Γενικά μου αρέσουν τα post που συγκεντρώνουν ο,τι έχει γίνει τον μήνα που μας πέρασε. Μου δημιουργούν μία έννοια συλλογικότητας, σαν να λέμε μαζί το περάσαμε και αυτό ρε παιδί μου!χαχα
    p.s. Δεν φαντάζεσαι πόσο σε καταλαβαίνω με το θέμα των εξόδων. Εχθές έλεγα στον φίλο μου ότι επιτέλους κάποιος ας μας κλειδώσει μέσα να μην χαλάμε άλλα χρήματα, Ήρθε και η ΔΕΗ.. Άστα να πάνε!

    Μου αρέσει!

  8. Καλό μήνα αγαπάκια! Με υγεία και χαρά να περάσετε υπέροχες γιορτές και να είστε ευτυχισμένοι!!!
    Να τον χαίρεσαι Νικολέτα, το σκορπίνο σου, να είναι γερός και χιλιόχρονος!
    Πολλά γλυκά φιλιά, φιλαράκια :-*

    Μου αρέσει!

  9. Ελινα μου χαρηκα ιδιαιτερα που ειδα δικο σου σχολιο.σε εκτιμω ιδιαιτερα γι αυτο αν και εχω δυστυχως εξαφανιστει ηθελα να σου απαντησω.
    χαιρομαι ιδιαιτερα που πιστευεις κατι τετοιο για εμενα,η ειλικρινεια ειναι απο τα σπουδαιοτερα πραγματα για εμενα και προσπαθω τοσο να την διακρινω στους αλλους οσο και να ειμαι πιστη σε αυτα που αισθανομαι.
    σιγουρα δεν εχω καμερα στο σπιτι σου,αλλα απο την πρωτη στιγμη διαβαζοντας σε εκτιμησα τις χαρες σου αλλα κυριως λατρεψα τις παραξενιες-τα λαθη-τα ψεγαδια που χωρις καμια δευτερη σκεψη παρουσιαζεις οπως ακριβως ειναι.σου το εχω ξαναπει πως το θεωρω σπουδαιο,ειδικα σε εναν κοσμο που τα στερεωτυπα και οι εικονα ειναι το παν και ολα στηνονται τοσο ονειρικα που σε φερνουν στο σημειο να σκεφτεσαι τι κανεια εσυ λαθος,το να βρισκεις ανθρωπους που ειναι ξεκαθαροι,που ξερουν πως ειναι υπεροχοι ακριβως γιατι εχουν ψεγαδια,ειναι μια ανακουφιση.

    Δεν ξερω αν εβγαλες νοημα μιας και γραφω απο κινητο.Το σιγουρο ειναι πως τοσο καιρο εχω παλι να γραψω και μολις ειδα μνμ σου για ακομη μια φορα εκανα ολοκληρη αναρτηση…δεν περιμενα κατι αλλο!χαχα
    Σε ευχαριστω πολυ και για τις ευχες σου για την εγκυμοσυνη(οταν θα αξιωθω να απαντησω εκει σαν καλο και τυπικο κοριτσι θα επαναληφθω).ελπιζω να τα καταφερω,αν και λενε πως οταν ερθει το παιδι αποκτας αλλο κουραγιο!Και για τις ευχες για την δουλεια αν και οταν μαθεις τι ακριβως ετοιμαζουμε η θα γελας ολη μερα η θα εξαφανιστεις απο την γειτονια μου!χαχα

    χαρηκα πολυ ελινα μου που εστειλες 🙂

    Αρέσει σε 1 άτομο

    1. Kαλημέρα! Είσαι κι εσύ της υπομονής; Γιατί εγώ δεν είμαι καθόλου :-))) Σε αναμμένα κάρβουνα θα κάθομαι μέχρι να μας πείτε τι ετοιμάζετε. Ήταν να μη μου το πεις 🙂 Kαλοτάξιδο να είναι.
      Στερεότυπα πολλά, πάρα πολλά, αλλά έτσι είναι ο κόσμος. Δεν είναι φτιαγμένος ακόμη καλά για όλους μας, αλλά σιγά-σιγά αλλάζει. Προς το καλύτερο. Γι΄αυτό περιμένω να μπεις κι εσύ τη σφαίρα του μαμαδοblogging και να λες ανοιχτά όσα σε απασχολούν και όσα παρατηρείς. Μερικά θα σοκάρουν, άλλα θα πεις γιατί τα είπα άλλη φορά ας μην τα ξαναπώ, άλλα θα προβληματίσουν τους άλλους και θα τους κάνουν να σκεφτούν. Θα μάθεις κι εσύ πάρα πολλά από αυτή τη διαδικασία (όπως μαθαίνω συνεχώς κι εγώ…τι λέω και τι καταλαβαίνουν οι άλλοι, πως να το πω καλύτερα την άλλη φορά για να το καταλάβουν καλύτερα. Μπορεί με μερικούς ανθρώπους, όπως εσύ, να μου είναι πολύ εύκολο να βρω τον κώδικα επικοινωνίας- άσχετα αν συμφωνούμε ή διαφωνούμε – γιατί έχουμε τον ίδιο, αλλά δε μου είναι το ίδιο εύκολο με όλους. Και το blogging με βοηθάει συνεχώς σε αυτό.). Αλλά το καλύτερο από όλα θα είναι ότι θα παρασύρεις κι άλλους ανθρώπους το ίδιο ειλικρινείς να αρχίσουν να μιλάνε. Είναι ωραίος ο κόσμος με την ποικιλομορφία όλων μας. Σε φιλώ!

      Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

